×

به کارگیری ایده های جذاب به رونق گردشگری اورامانات کمک می کند

  • کد نوشته: 15154
  • ۲۳,شهریور ۱۳۹۹
  • 508 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر اجرایی رویداد گردشگری نیکور گفت: به کارگیری ایده های جذاب، جدید و خلاقانه به رونق گردشگری در منطقه اورامانات کمک می کند.
    به کارگیری ایده های جذاب به رونق گردشگری اورامانات کمک می کند
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، حامد دست نشان در گفتگو با کردپرس پیرامون این برنامه گفت: رویداد شتاب گردشگری نیکور در نیمه دوم شهریورماه برگزار شد و حس امید و نشاط و ارایه خدمت تازه و جذاب را در بین علاقمندان عرصه گردشگری در منطقه اورامانات ایجاد کرد.

    وی افزود: با توجه به ارایه فراخوان یک ماهه، تشکیل گروه فضای مجازی و تهیه پوستر معرفی، خوشبختانه استقبال مطلوبی از رویداد شتاب گردشگری نیکور به عمل آمد.

    مسئول دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی روانسر ادامه داد: در این رویداد در نهایت باتوجه به محدودیت ارائه زمان ایده ها، هفت ایده نهایی طرح گردید که در این میان چهار ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند.

    وی یادآور شد: به دلیل وجود کرونا، این رویداد به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردید که این شکل از برگزاری، انعکاس خوبی در کشور پیدا کرد و در نهایت مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار گرفت.

    حامد دست نشان اظهار داشت: تفاوت این رویداد با سایر رویدادهای مشابه در این است که یک حس خودجوش و علاقمند و استعدادیابی عرصه گردشگری باعث گردید که در بین هفتاد عضو گروه مجازی و پنجاه عضو آنلاین در روز رویداد، ایده های جذابی همچون، بنه بافی و میخک بافی، طبیعت درمانی، اپلیکیشن معرفی مناطق بومی محلی سیران، گردشگری پویا و همچنین بازاریابی دیجیتال بوم گردی انتخاب گردد.

    وی گفت: این ایده های برتر تحت حمایت های مادی و معنوی مرکز رشد شهرستان روانسر و موسسه گردشگری میلکان قرار می گیرد.

    مدیر اجرایی رویداد گردشگری نیکور افزود: همچنین انعکاس مطلوب این رویداد در فضای مجازی باعث گردید بار مسئولیت پذیری مجریان رویداد جهت اقدامات آتی دوچندان شود. همچنین یک برنامه کاری عالی برای مرکز آموزش علمی، کاربردی روانسر باشد.

    وی یادآور شد: در این مرکز مجوز ایجاد هسته فناوری تحت حمایت مرکز فناوری استان کرمانشاه و اقدام به فعالیت های مشاوره ای برای دانشجویان و مردم عادی ارایه می گردد.

    اسامی برگزیدگان این دوره از رویداد شتاب گردشگری نیکور به ترتیب: عبدالناصر احمدی، نگاره مژگان،  محمدصدیق محمدیان و گونا مهردانش هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *