×

بیش از هزار دانش‌آموز پاوه‌ای واکسن کرونا تزریق کردند

  • کد نوشته: 18020
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۱
  • 216 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس مرکز بهداشت شهرستان پاوه، استقبال دانش آموزان این شهرستان از واکسیناسیون کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در چهار روز گذشته بیش از هزار و ۲۰ نفر از دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله نوبت اول واکسن کرونا را تزریق و دریافت کرده‌اند.
    بیش از هزار دانش‌آموز پاوه‌ای واکسن کرونا تزریق کردند
  • به گزارش آوای باینگان، «حشمت کریمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اعلام اینکه پنج هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله در شهرستان وجود دارد، افزود: تاکنون بیش از ۲۰ درصد این دانش‌ آموزان واکسینه شده اند و امیدوارم روند استقبال آنان در روزهای آینده همچنان افزایش یابد.

    وی ادامه داد: نوع واکسن تزریقی به دانش آموزان سینوفارم است و عارضه خاصی در تزریق واکسن به دانش آموزان شهرستان مشاهده نشده است.

    رییس مرکز بهداشت پاوه اظهار داشت: از نظر فیزیولوژیکی هیچ تفاوتی بین افراد ۱۲ ساله با ۱۸ ساله نیست و خطری برای تزریق واکسن در این گروه سنی وجود ندارد و تنها افرادی که تب حاد دارند، یا به کرونا مبتلا هستند و یا به تخم مرغ حساسیت بالایی دارند، نمی‌توانند واکسن تزریق کنند.

    کریمی اضافه کرد: ۵۶ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۸ سال شهرستان تاکنون واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کرده اند و افراد واجد شرایط تا ۱۰ مهر ماه فرصت دارند برای واکسیناسیون در شهر پاوه به مراکز تجمیعی شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در جنب مسجد شهدا و شهید عبدالله زاده واقع در سه راهی فرهنگیان و در سایر شهرها و روستاها به مراکز جامع خدمات سلامت و خانه های بهداشت مراجعه کنند.

    وی از همه جوانان پاوه ای درخواست کرد فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و هرچه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *