×

بیش از ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در روانسر تزریق شد

  • کد نوشته: 18830
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۱
  • 324 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: از آغاز فرآیند واکسیناسیون کرونا در روانسر تاکنون ۶۰ هزار دُز واکسن در این شهرستان تزریق شده و بیش از ۶۶ درصد مردم این شهرستان هر دو ۲ نوبت را تزریق کرده‌اند.
    بیش از ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در روانسر تزریق شد
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر «محی‌الدین امینی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این مدت ٨۳ درصد جمعیت هدف در روانسر واکسن دُز اول را نیز دریافت کرده‌اند.

    وی تصریح کرد: تاکنون ۹۴ درصد اصناف، صنایع و متصدیان دفاتر خدمات‌رسان، ۹۲درصد دانش آموزان و معلمان و ٨۵ درصد مادران باردار در روانسر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با بیان اینکه واکسیناسیون شهرستان طی یک هفته اخیر در جمعیت هدف هشت درصد رشد داشته است، اظهار داشت: مراجعه به درب منازل در مراکزی که رشد کمتری نسبت به سایر مراکز داشته اند در اولویت کاری است و از این هفته آغاز می‌شود.

    امینی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، تاکنون ۲ هزار و ٨۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که یک هزار و ۶۴۳ نفر به صورت سرپایی و ۴۳۷ نفر نیز پس از بستری شدن در مراکز درمانی مداوا شدند.

    وی اظهار داشت: فوت ۶۸ نفر نیز به دلیل کرونا در این شهرستان ثبت شده ضمن اینکه در این مدت، ۱۱ فوتی مشکوک به کرونا نیز در سطح شهرستان گزارش شده است.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با بیان اینکه اکنون پنج بیمار روانسری مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، یادآور شد: شهرستان روانسر هم اکنون از نظر کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *