×

بیمارستان‌های اورامانات فقط ۱۰ آمپول رمدسیویر دارند

  • کد نوشته: 15565
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • 415 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۲ بیمارستان پاوه و جوانرود حدود ۵۰ بیمار کرونایی بستری هستند اما فقط ۱۰ آمپول «رمدسیویر» در اختیار این بیمارستان‌ها گذاشته شده است.
    بیمارستان‌های اورامانات فقط ۱۰ آمپول رمدسیویر دارند
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، آرش لهونی روز سه شنبه در ستاد کرونای کرمانشاه که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه برگزار شد، خواستار پوشش بیمه ای داروی رمدسیویر به دلیل گرانی آن شد.

    او همچنین خواستار توجه به اقشار آسیب پذیر برای تهیه امکانات بهداشتی شد و گفت: اگر می خواهیم زنجیره انتقال این بیماری قطع شود باید حواسمان به اقشار آسیب پذیر جامعه باشد.

    لهونی، وقوع زلزله، سیل و نیز کرونا را زنجیره اتفافات تلخی در استان عنوان کرد که منجر به رکود کسب و کار به خصوص بازاریان وابسته به گردشگری شده است، او خواستار امهال چند ماهه وام ها در این مناطق شد.

    نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تصمیم ستاد استانی کرونا در خصوص تعطیلی ادارات پاوه و جوانرود گفت: ضمن احترام به این تصمیم خواستار تعطیلی اداری روانسر نیز هستیم چرا که مراجعان سایر شهرهای تعطیل به این شهر مراجعه کرده و باعث افزایش آمار کرونا شده اند.

    تجهیز بیمارستان های اورامانات و نیز اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان موقت روانسر دیگر خواسته های لهونی از وزیر بهداشت بود.

    صبح روز سه شنبه ۶۶ پروژه عمرانی حوزه سلامت با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

    با فوت ۱۳ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۹۸۱ نفر رسید و با بستری ۱۴۳ مورد بیمار مثبت در مجموع تعداد بیماران کرونایی بستری به هزار و ۲۰۱ بیمار رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *