×

تأیید صلاحیت ۸۹ درصد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر پاوه

  • کد نوشته: 16682
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • 397 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه از تأیید صلاحیت ۸۹ درصد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان خبر داد.
    تأیید صلاحیت ۸۹ درصد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر پاوه
  • به گزارش آوای باینگان ، پرویز ایده‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸۹ درصد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پاوه تأیید صلاحیت شدند.

    وی افزود: از مجموع تعداد ۷۴ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پاوه صلاحیت ۶۶ نفر در هیأت اجرایی و نظارت تأیید و صلاحیت ۹ نفر در هیأت‌های مذکور احراز نشد.

    فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه چهار نفر از داوطلبان قبل از بررسی صلاحیت انصراف خود را ثبت نهایی کردند، گفت: طبق قانون، روند بررسی پرونده‌ها در این شهرستان به اتمام رسیده و افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید نشده چهار روز فرصت دارند تا به هیأت نظارت استان کرمانشاه واقع در استانداری اعتراض خود را اعلام کنند، روند بررسی صلاحیت‌ها تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

    ایده‌پور تصریح کرد: تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پاوه به صورت محرمانه به آن‌ها اعلام شده لذا داوطلبان و رسانه‌ها باید از ذکر نام اشخاص تأیید و یا رد صلاحیت شده تا پایان بررسی صلاحیت‌ها در استان کرمانشاه خودداری کنند.

    گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

    اخبار پاوه

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *