×

تامین زمین برای طرح تولید مسکن در شهر پاوه

  • کد نوشته: 19157
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۵
  • 244 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون عمرانی استاندار، از تصویب طرح تامین زمین برای طرح جهش تولید در حوزه مسکن در ۴ شهر پاوه، قصرشیرین، هرسین و صحنه خبر داد.
    تامین زمین برای طرح تولید مسکن در شهر پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از کردپرس؛  منوچهر فخری در نشست کارگروه زیربنایی استانداری کرمانشاه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه و مدیران عضو برگزار شد، عنوان کرد: اجرای طرح جهش تولید در حوزه مسکن یکی از اولویت های اصلی دولت است و وزارت راه و شهرسازی نیز بر تامین سریع زمین های مورد نیاز برای اجرای این طرح تاکید دارد.

    وی در ادامه از اقدامات بسیار خوب استان در راستای اجرای این طرح جهش تولید در حوزه مسکن خبر داد و گفت:  در قالب این طرح برای شهر هرسین تعداد ۲۲۱۹ واحد مسکونی سهمیه در نظر گرفته شده است و در نشست امروز  ۴۶ هکتار زمین برای اجرای این پروژه به شهر الحاق شد. 

    وی افزود: سهمیه شهر پاوه در طرح جهش مسکن تعداد ۱۹۹۶ واحد مسکونی است که الحاق ۱۰ هکتار برای اجرای فاز اول به تصویب رسید. 

    فخری همچنین عنوان کرد: سهمیه ساخت ۱۲۵۵ واحد مسکونی برای قصرشیرین در نظر گرفته شده و با توجه به طرح بازسازی و نیاز این طرح، حدود ۵۰ هکتار زمین که پیش از این هم داخل طرح بوده، مجددا به شهر الحاق شد. 

     وی ادامه داد: در شهر صحنه نیز یک بخش در داخل محدوده شهر که دارای کاربری عمومی است برای اجرای طرح جهش مسکن در نظر گرفته شد و راه و شهرسازی مقدمات آماده کردن زمین را انجام خواهد داد. 

     همچنین در این نشست به ۹ مورد تقاضای سرمایه گذاری خارج محدوده در شهرهای روانسر، سرپل ذهاب، کرمانشاه، گیلانغرب و سنقر رسیدگی شد.

    منبع: کردپرس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *