×

تردد در محورهای اورامانات فقط با “زنجیر چرخ” امکان‌پذیر است

  • کد نوشته: 22035
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۵
  • 175 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش گسترده برف در محورهای استان گفت: هم اکنون تردد در محورهای اورامانات، سنقروکلیایی و اکثر راه‌های روستایی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
    تردد در محورهای اورامانات فقط با “زنجیر چرخ” امکان‌پذیر است
  • به گزارش آوای باینگان، سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش گسترده برف در محورهای استان در شبانه روز گذشته، گفت: خوشبختانه شب گذشته بارش‌های خوبی داشتیم که موجب شده سطح تمامی محورها سفید پوش شود.

    وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای اصلی باز است، اما با توجه به برودت هوا محورهای استان لغزنده و برخی محورها یخ زده هستند.

    دستغیب به تداوم بارش ها در برخی محورهای استان هم اشاره کرد و افزود: هم اکنون بارش برف در محورهای اسلام آبادغرب-کرمانشاه، حوزه بیستون، بیدسرخ و مله ماس ادامه دارد و تمام گردنه‌های استان با مه گرفتگی شدید مواجه است.

    رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد در برخی محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: در محور بیستون-سنقر و کلیایی، حوزه اورامانات از جمله پاوه، نودشه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر و محورهای روستایی استان هم اکنون استفاده از زنجیرچرخ الزامی است و از تردد خودروهایی که زنجیر چرخ همراه ندارند، جلوگیری می‌شود.

    وی افزود: تردد در سایر محورهای اصلی بدون زنجیرچرخ برقرار است، اما همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است و از تردد خودروهایی که زنجیرچرخ همراه نداشته باشند جلوگیری می شود.

    دستغیب با اشاره به شرایط آب و هوایی نامساعد و لغزندگی و یخ زدگی برخی محورها، از رانندگان خواست تا حد امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *