×

تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه/بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی

  • کد نوشته: 11763
  • ۱۰,بهمن ۱۳۹۵
  • 1389 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در نشست خبری فرماندار شهرستان پاوه با اصحاب رسانه مطرح شد : ۳۰ طرح عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

    تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در پاوه/بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پاوه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری  بیش از ۸۰ برنامه مختلف در شهرستان پاوه اشاره نمود.

    فرماندار پاوه گفت :۳۰ طرح عمرانی در فصول عمران شهری و روستایی، راه و حمل و نقل جاده ای، انرژی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان پاوه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

    ایده پور افزود: این طرحها شامل راه ارتباطی روستای شیخان، مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، پرواربندی ۸۰ رأسی گوساله، گاز رسانی به روستاهای گلال و دشه، طرح هادی روستایی در بخشهای مرکزی، نوسود و باینگان، مرکز بهداشتی درمانی و سرسرای ورزشی شهر بانه وره، افتتاح ساختمان پایگاه بسیج روستای هجیج و افتتاح سرسرای ورزشی دبیرستان ابتکار شهر پاوه می باشد.

    وی سپس گفت: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی شامل گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، ویزیت رایگان در مراکر بهداشتی و درمانی، برگزاری یادواره شهدا، اجرای نمایش و جنگ های هنری، اعزام اکیپ دامپزشکی به روستاها، برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده، حضور گسترده مسئولان در نماز جمعه، برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهر و روستا اجرا خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *