×

تعطیلی پاوه و جوانرود تمدید شد

  • کد نوشته: 15490
  • ۱۰,آبان ۱۳۹۹
  • 758 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه، از تمدید تعطیلی ۶ شهرستان اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب، هرسین، پاوه، جوانرود و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستان‌های قرمز و ‌پرخطر به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
    تعطیلی پاوه و جوانرود تمدید شد
  •  به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ۶ شهرستان اسلام‌آباد غرب، گیلان‌غرب، هرسین، پاوه، جوانرود و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستان‌های قرمز و ‌پرخطر از دوشنبه هفته گذشته، پنجم آبان‌ماه به مدت یک هفته براساس مصوبه ستاد کرونا تعطیل اعلام شده است.

    استاندار کرمانشاه امروز نیز در جلسه ویژه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا نیز از تمدید محدودیت‌های کرونای ۶ شهرستان استان به مدت یک هفته دیگر خبر داد و گفت: فعالیت ادارات و بازار در تمامی شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب، هرسین، پاوه، جوانرود و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستانهای قرمز و ‌پرخطر به مدت یک هفته براساس مصوبه امروز ستاد کرونا تعطیل اعلام می‌شود. 

    هوشنگ بازوند افزود: محدودیت و ممنوعیت‌های ۲۲ گانه‌ای برای تمامی شهرستان‌ها نیز همچنان مورد تأیید است که با نظارت جدی نهادهای متولی اعمال خواهد شد.

    وی افزود: هم اکنون بیش از هزار نفر در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند راه درمان کرونا در بیمارستان‌ها نیست با ادامه این روند داریم به سمت ایجاد نقاهتگاه‌ها و استفاده از فضای باز بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران پیش می‌ریم.

    بازوند باری دیگر از مردم خواست، نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی جدیت داشته باشند.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “تعطیلی پاوه و جوانرود تمدید شد”

    1. صالحی گفت:

      با سلام خدمت مردم محترم اورامانات و پاوه
      هم منطقه ای های عزیز بخاطر خدا هم شده رعایت کنید تا از شدت این بیماری کم بشه
      اوضاع منطقه اصلا خوب نیست
      باتشکر از همه عزیزان
      و همچنین با تشکر از اطلاع رسانی های آوای باینگان، یکی از سایت های بروز و فعال این منطقه که تقریبا میشه گفت تمام منطقه اورامانات رو پوشش میده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *