×

سرپرست فرمانداری پاوه:
تلاش مدیران پاوه در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز کافی نیست

  • کد نوشته: 22778
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • 115 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به روند رو به افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات، گفت: تلاش مدیران پاوه در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز کافی نیست.
    تلاش مدیران پاوه در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز کافی نیست
  • به گزارش آوای باینگان، علیرضا حیدری شامگاه یکشنبه در اولین نشست کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیر مجاز شهرستان پاوه در سال جاری با انتقاد از افزایش روند ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار کرد: روند رو به افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات و حریم رودخانه‌ها در شهرستان تبدیل به معضل شده است.

    وی افزود: تلاش‌های مدیران در زمینه برخورد با ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز کافی نیست و انتظار داریم به صورت جدی با ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنند.

    سرپرست فرمانداری پاوه تاکید کرد: هر گونه چشم پوشی از طرف دستگاه‌های اجرایی در برخورد با ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیر مجاز قابل قبول نیست و در صورت مشاهده با مدیر اداره برخورد خواهد شد.

    حیدری خطاب به شهرداران، گفت: شهرداری‌ها باید با فعال نمودن پلیس ساختمان از ساخت و سازهای بدون پروانه جلوگیری کنند.

    سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه با دستگاه‌های خدمات رسانی که در واگذاری انشعابات به ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام می‌کنند برخورد قانونی می‌شود، اعلام کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از واگذاری انشعابات (آب، برق، گاز و تلفن) به ساخت و سازهای غیر مجاز خودداری نمایند از این تاریخ به بعد هر مدیری اقدام به واگذاری انشعاب به ساخت و سازها و تغییر کاربری‌های غیرمجاز کند به صورت قانونی با آن برخورد خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *