×

تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار

  • کد نوشته: 22140
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۸
  • 258 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های برف در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی ثلاث باباجانی، تیم فوریت‌های پزشکی شهرستان با همکاری گشت راهداری به موقع به روستای سواربیلگی اعزام شد.
    تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار
  • به گزارش آوای باینگان، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با ارائه گزارشی از عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: ارتفاع برف در مدت مذکور در سه راهی شهدای شهرستان پاوه ۳۰ سانتی‌متر و در شهر پاوه ۱۰ سانتی‌متر، گزارش شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی و روستایی استان باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد، افزود: روز گذشته با توجه به بارش‌های پراکنده برف، بیشتر در محورهای اورامانات، کرمانشاه، صحنه، کنگاور و سنقر بارش گزارش شد.

    وی گفت: در یکی از عملیات‌های بازگشایی راه روستایی روز گذشته، با تماس محمودی رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان ثلاث باباجانی مبنی بر وجود مریض بدحال در روستای سواربیلگی، حسن سهرابی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث باباجانی سریعا نسبت به عملیات برف‌روبی محور روستایی اقدام و با رساندن به موقع پرستار تیم فوریت‌های پزشکی به منطقه صعب‌العبور دول‌دره، روستای سواربیلگی، جان این هم‌استانی را نجات دادند.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *