×

توجه دولت به اورامانات کافی نبوده است

  • کد نوشته: 12345
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 919 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت برای مردم مرزدار اورامانات کافی و راضی کننده نیست.

    توجه دولت به اورامانات کافی نبوده است
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرنگار مهر، شهاب نادری در مسجد جامع شهرستان روانسر در حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: شهرستان روانسر تنها یک پزشک و یک سونوگراف دارد که در اکثر مواقع آن پزشک هم حاضر نیست.

    نادری ادامه داد: چهار شهرستان اورامانات تنها یک بیمارستان دارند و این به هیچ و جه جوابگوی نیاز مردم نیست.

    نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خود مردم زمین بیمارستان را اهدا کردند و شما نیز در سفر قبلی خود دستور پیگیری دادید اما همچنان این موضوع پیشرفتی نداشته است.

    وی افزود: ما از خدمات دولت تشکر میکنیم اما معتقدیم این خدمات برای مردم  مرزدار اورامانات کافی نبوده است.

    نادری تصریح کرد: از مسئولین تنها توقع مردم بیمارستان است و امیدواریم بلاخره این خواسته محقق شود.

    حسین ویسمرادی فرماندار روانسر نیز در این جلسه اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت در طول این سالها کم نظیر بوده و بدون منت و مبالغه و خودستایی می توان گفت که بصورت فراگیر و گسترده برای محرومین ارائه شده است.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت در ارتقا سطح کیفی قابل تحسین است، گفت: با اجرای این طرح هزینه های درمانی و بیمارستان و گرفتن زیر میزی و بازار دلالی از بین رفت و هزینه های کلان درمانی برداشته شد.

    ویسمرادی بیان کرد: شهرستان روانسر با وجود جمعیت ۵۰ هزار نفری و با توجه به گردشگر پذیر بودن متاسفانه از داشتن بیمارستان محروم است.

    وی با بیان اینکه شهرستان روانسر به دلیل موقعیت جغرافیایی اورامانات، فاقد بیمارستان است، افزود: هر چند خدمات پزشکی در قالب خانه بهداشت و درمانگاه قابل توجه است اما بی شک اصلی ترین خواسته ما بیمارستان است.

    فرماندار شهرستان روانسر تاکید کرد: جمعیت قابل توجه شهرستان روانسر از بیمارستان محروم اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *