×

آغاز توزیع کتب درسی در مدارس منطقه نوسود

  • کد نوشته: 17912
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • 501 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از آغاز توزیع کتب درسی در این منطقه خبر داد.
    آغاز توزیع کتب درسی در مدارس منطقه نوسود
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای باینگان، نجیب ویسی رئیس اداره آموزش و پرورش این منطقه گفت: توزیع کتب درسی دانش آموزان از صبح روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ در منطقه آغاز و مدیران مدارس در حال توزیع کتب دانش آموزان مدارس تابعه خود هستند .

    وی با اشاره به آمار ثبت نام دانش آموزان در سامانه کتب درسی اظهار داشت : در دوره ابتدایی صد درصد دانش آموزان در سامانه ثبت نام و باتوجه به اینکه ۸۰ درصد کتب توسط اداره کل آموزش و پرورش در اختیار مناطق و شهرستانها قرار گرفته است ، تمامی کتب تحویلی به این منطقه آماده توزیع دربین مدارس هستند .

    ویسی همچنین با اشاره به آمار ثبت نامی دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم گفت: بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان نیز در خواست خود را در سامانه کتب درسی ثبت نموده اند و تمامی کتب تحویلی از اداره کل آموزش و پرورش استان ، آماده توزیع در بین مدارس منطقه هستند .

    رئیس اداره آموزش و پرورش از مدیران مدارس خواست هر چه سریعتر جهت دریافت کتب دانش آموزان تابعه خود اقدام و در اسرع وقت و قبل از شروع سال تحصیلی کتابهای درسی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

    ایشان همچنین به وضعیت دانش آموزانی که تاکنون در خواست خود را جهت تهیه کتب در سامانه ثبت ننموده اند گفت: با توجه به اینکه سامانه ثبت کتب تا اوایل مهر ماه باز است ، لذا دانش آموزانی که به هر دلیلی موفق به ثبت در خواست کتاب نشده اند ، در روزهای باقیمانده تا شروع سال تحصیلی نسبت به ثبت در خواست خود اقدام نمایند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *