×

ثلاث باباجانی و پاوه در لیست شهرستان های قرمز کرمانشاه

  • کد نوشته: 15151
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۲
  • 363 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با بیان اینکه هرسین، ثلاث باباجانی و پاوه جزو شهرستان‌های قرمز استان کرمانشاه از نظر کرونا است، گفت: مابقی شهرستان‌ها زرد و استان کرمانشاه در مجموع در شرایط زرد (هشدار) به سر می‌برد.
    ثلاث باباجانی و پاوه در لیست شهرستان های قرمز کرمانشاه
  • به گزارش آوای باینگان، مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۸۶۵ نفر رسید.

    وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: بیشترین تعداد بستری‌ها مربوط به سه بیمارستان فارابی، گلستان و امام خمینی (ره) سنقر است.

    رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۳ نفر در بیمارستان فارابی، ۴۴ نفر در بیمارستان گلستان و ۲۷ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر با علائم بیماری کرونا بستری هستند.

    وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۴۶ نفر است.

    محمدی ادامه داد: هرسین، ثلاث و پاوه شهرستان‌های قرمز استان هستند و دیگر شهرستان‌ها و استان کرمانشاه در مجموع در شرایط زرد به سر می‌برند.

    وی گفت: از زمان شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۴۶۲ نفر بستری و ۱۰هزار و ۶۴۸ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *