×

جاده سلامت جوانرود یک ظرفیت خوب برای توسعه گردشگری

  • کد نوشته: 15757
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۳
  • 299 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه گفت : جاده سلامت جوانرود یک ظرفیت خوب برای توسعه گردشگری اورامانات است.
    جاده سلامت جوانرود یک ظرفیت خوب برای توسعه گردشگری
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یکی از رویداد‌های بسیار مهم و توسعه آفرین استان کرمانشاه است.

    او گفت : جاده سلامت جوانرود یک طرح مهم و ارزشمند است که ذیل پروژه ثبت جهانی اورامانات می‌تواند به توسعه گردشگری منطقه کمک کند.

    استاندار کرمانشاه افزود: این پروژه برای مدیریت بهتر نیازمند یک بهره‌بردار مناسب است که پیشنهاد می‌کنیم مدیریت آن به شهرداری جوانرود واگذار شود و در کنار آن استانداری نیز کمک‌هایی را در اختیار بهره‌بردار پروژه قرار می‌دهد.

    او ادامه داد: برخی از نیاز‌های این پروژه مانند تامین روشنایی، آسفالت قسمت‌های باقی مانده و تامین آب درختان حاشیه جاده سلامت با کمک دستگاه‌های خدمات رسان انجام می‌شود.

    مدیر ارشد استان احداث بیمارستان موقت روانسر را یکی از اولویت‌های حوزه درمان استان دانست و گفت: خوشبختانه با تصویب شورای فنی و شورای برنامه ریزی استان و موافقت جهاد کشاورزی، زمینی جهت احداث این بیمارستان تحویل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

    او ادامه داد: علاوه بر تامین زمین، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده و تجهیزات و نیروی درمان بیمارستان نیز توسط وزارت بهداشت تامین می‌شود.

    بازوند افزود: پروژه مسکن مهر پاوه هم طبق برنامه ارایه شده از سوی راه و شهرسازی تا پایان سال تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان می‌شود .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *