×

جلوه‌های بندگی پس از نزول باران رحمت در اورامانات/ ذبح قربانی به شکرانه نزول باران

  • کد نوشته: 19807
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۴
  • 264 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مراسم شکرگزاری نزولات آسمانی با ذبح ۷ راس گوسفند در روستای شرکان پاوه برگزار شد.
    جلوه‌های بندگی پس از نزول باران رحمت در اورامانات/ ذبح قربانی به شکرانه نزول باران
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، سال‌هاست که پدیده تغییر بیو اقلیم‌ها طبیعی و آب و هوایی، کشور را با تهدیدات متعددی از جمله خشکسالی و کمبود آب روبرو کرده که مشهودترین تاثیرات منفی را بر اقتصاد مناطق روستایی گذاشته است.

    اما با این حال شقاوت طبیعت نتوانسته است امید به رحمت الهی را در دل کرمانشاهیان بمیراند و خوشبختانه با کوچکترین الطاف الهی و نزول بارش‌های آسمانی مردم این دیار دست به آسمان برده و شکر خداوند را به‌جای می‌آورند.

    بطور نمونه پس از بارش‌های پرحجم و مطلوب باران در اسفندماه، مردم مومن روستای شرکان از توابع شهرستان پاوه با با ذبح ۷ راس گوسفند جلوه‌های از بندگی پس از نزول باران رحمت را به نمایش گذاشتند.

    مردم متدین این روستای هدف گردشگری استان کرمانشاه با جمع‌آوری مبلغ ۲۲ میلیون تومان و خرید ۷ راس گوسفند  با حضور ماموستا ملاهاشم حکیمی و جمعی از فعالان فرهنگی، اعضای شورا، دهیار، اعضای صندوق توسعه و عمران و مردم روستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن آیین شکرگزاری و دعا و نیایش جهت بارش نزولات آسمانی با ذبح ۷ راس گوسفند و تقسیم گوشت آن بین مردم روستا و نیازمندان خالق هستی را شکر و سپاس کردند.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *