×

جنگ ما جنگ عقیده است/ اهمیت وحدت شیعه و سنی در مقابله با دشمنان اسلام

  • کد نوشته: 18392
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۷
  • 957 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: جنگ غرب با ما جنگ عقیده‌ای است، قطعا دشمنان علیه ما برنامه دارند، باید هوشیار باشیم، ما نیاز به بیداری داریم.
    جنگ ما جنگ عقیده است/ اهمیت وحدت شیعه و سنی در مقابله با دشمنان اسلام
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، جشن میلاد پیامبر رحمت و مهربانی با حضور آیت‌الله علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه، ماموستا قادری امام جمعه پاوه، سردار عظیمی، سردار ریحانی و مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد قبای شهرستان پاوه برگزار شد.

    ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه در این جشن خیر مقدم به میهمانان، اظهار داشت: امسال بدلیل بیماری کرونا، جشن میلاد را به صورت محدود برگزار می‌کنیم.

    وی افزود: جشن میلاد در اورامانات همواره جایگاه خاصی داشته است و استقبال مردم اورامانات به‌خصوص شهرستان پاوه همواره استقبال خوبی بوده است.

    قادری گفت: این نوع برنامه‌ها و نشست‌ها و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری در تقویت  وحدت و تفاهم بسیار اثر داشته است.

    امام جمعه پاوه با بیان اینکه ایستادگی ما در مقابل دشمنان منتج به نتیجه بوده است، گفت: هرنوع قدم در راه ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی محکوم است.

    وی با تاکید بر اهمیت وحدت شیعه و سنی در مقابله با دشمنان اسلام، ادامه داد: جنگ غرب با ما جنگ عقیده‌ای است و حضور آمریکا در ممالک اسلامی بنا به گفته‌های خود مبارزه با داعش و تروریسم است، اما واقعا دروغ است و خود آن‌ها سازنده این ناامنی‌ها هستند.

    قادری با بیان اینکه قطعا دشمنان علیه ما برنامه دارند، متذکر شد: باید هوشیار باشیم، ما نیاز به بیداری داریم چرا که توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی به حدی زیاد است که آگاهی ما در مقابل آن‌ها باید افزایش یابد.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *