×

حفر چاه آب شرب چهار شهر اورامانات در دستور کار است

  • کد نوشته: 20068
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۰
  • 296 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: عملیات حفر چاه آب شرب شهر باینگان در شهرستان پاوه، شهر شاهو در شهرستان روانسر و شهرهای میرآباد و ازگله در شهرستان ثلاث باباجانی در دستور کار است.
    حفر چاه آب شرب چهار شهر اورامانات در دستور کار است
  • به گزارش آوای باینگان، «علیرضا کاکاوند» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون در منطقه اورامانات ۲ دستگاه حفار در باینگان پاوه و منطقه نهراب جوانرود مشغول به کار هستند و در هفته آینده یک دستگاه دیگر جهت حفر چاه شهر شاهو وارد اورامانات می شود.

    وی تصریح کرد: به علت موفق نبودن حفر چاه عمیق در میرآباد ثلاث باباجانی حفر ۲ حلقه چاه دستی در دستور کار شرکت آبفا استان قرار گرفت که یکی از چاه‌ها به آبدهی خوبی رسیده و عملیات حفر چاه دوم نیز آغاز شده است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: به زودی کارشناسان برای مطالعه خط انتقال چاه آب میرآباد به منطقه اعزام و تا خرداد ماه این چاه ها وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

    کاکاوند اضافه کرد: همچنین کار مطالعات و مناقصه پروژه آبرسانی شهر ازگله به اتمام رسیده و در فروردین ماه اجرای پروژه شبکه آبرسانی شهر ازگله آغاز خواهد شد که این طرح طی سه ماه قابل اتمام است.

    وی اظهار داشت: در استان کرمانشاه سالانه به صورت میانگین ۴ حلقه چاه حفر می شد که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۵۰ حلقه رسید و تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ (۱۴۰۱/۰۴/۳۱) این عدد را به ۷۰ حلقه خواهیم رساند.

    اورامانات به منطقه ای در شمال غربی استان کرمانشاه شامل شهرستان های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه اطلاق می شود که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در این شهرستان ها ساکن است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *