×

مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه:
خبرنگاران و اصحاب رسانه در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

  • کد نوشته: 16795
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۶
  • 375 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌‍های استان کرمانشاه خواستار در اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه استان جهت دریافت واکسن کرونا شد و گفت: این قشر به واسطه حضور فعال و مستمر در سطح جامعه در معرض تهدید است.
    خبرنگاران و اصحاب رسانه در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «وحید نیشابوری» عصر شنبه در دیدار با رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن رسانه ها در گروه اول مشاغل که باید حتی در وضعیت قرمز کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار داشت: با توجه به ضرورت شغلی و حضور مستمر خبرنگاران در مراسمات و مناسبات مختلف جهت تهیه خبر و گزارش و ارتباط نزدیک با آحاد جامعه و بخصوص کانون های پر ریسک ابتلا به کرونا، امکان سرایت و درگیری همکاران رسانه ای به بیماری کرونا بسیار زیاد است.

    وی افزود: باتوجه به وضعیت شیوع کرونا و فعالیت مستمر خبرنگاران می‌طلبد تا با قرار دادن این صنف در اولویت گروه دوم دریافت واکسن کرونا  ضمن حفظ سلامتی نسبت به انجام رسالت خطیر خود بپردازند.

    مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه ابتلای بسیاری از اهالی رسانه به کرونا و درگذشت تعدادی از خبرنگاران ناشی از این بیماری را گواه پرریسک بودن شغل خبرنگاری دانست و اظهار داشت: به همین دلیل از ستاد کرونا تقاضا داریم نسبت به در اولویت قرار دادن همکاران رسانه ای جهت دریافت واکسن کرونا پیگیری های لازم انجام گیرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و رییس شورای اطلاع رسانی استان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت کار خبرنگاران و رسانه ها گفت: با توجه به حضور خبرنگاران در جلسات و مناسبت های مختلف و امکان درگیر شدن با این بیماری لازم است این صنف در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

    «حسین خوش‌اقبال» افزود: ماهیت کاری فعالان عرصه رسانه و ضرورت حضور در اماکن پرریسک، درخواست تزریق واکسن برای این قشر در ستاد کرونا استان مطرح و به صورت پیشنهاد ویژه برای ستاد ملی ارسال خواهد شد.

    پیشتر نیز رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران استان در پاسخ به پیشنهاد خبرنگاران برای تزریق واکسن به این قشر، گفت: پیشنهاد تزریق برای اصناف در معرض خطر و پر ریسک از جمله رانندگان تاکسی، اتوبوس و خبرنگاران را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده ایم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *