×

خیز «پاوه» به سمت موج ششم کرونا/ ۲۹ درصد مردم شهرستان دُز سوم را تزریق کرده‌‌اند

  • کد نوشته: 19607
  • ۱۸,بهمن ۱۴۰۰
  • 183 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در شهرستان، گفت: ۹۲ درصد جامعه هدف شهرستان دُز اول، ۸۳ درصد دُز دوم و ۲۹ درصد دُز سوم را تزریق کرده‌‌اند.
    خیز «پاوه» به سمت موج ششم کرونا/ ۲۹ درصد مردم شهرستان دُز سوم را تزریق کرده‌‌اند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، فاروق سلیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه امروز در جلسه کرونای این شهرستان، اظهار کرد: وضعیت شهرستان از نظر شیوع کرونا به وضعیت نارنجی رسیده است.

    وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در شهرستان، گفت: ۹۲ درصد جامعه هدف شهرستان دُز اول، ۸۳ درصد دُز دوم و ۲۹ درصد دُز سوم را تزریق کرده‌‌اند.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: علاوه بر آن تزریق واکسن کرونا برای جامعه هدف ۹ الی ۱۲ سال نیز که در طول این چند روز شروع شده است، ۱۵ درصد است.

    بالایی، سرپرست فرمانداری پاوه نیز در ادامه، خاطرنشان کرد: جلسات و تجمع‌های اداری و آموزشی، نمایشی و موسیقی جزء در صورت ضرورت تعطیل اعلام می‌شود.

    وی با تأکید بر ضرورت محدود بودن  اعضای جلسات، گفت: این اعمال محدودیت تا زمانی که از وضعیت نارنجی خارج نشویم، ادامه دارد.

    سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه رسانه‌ها حق اطلاع‌رسانی مراسم تشییع جنازه‌ها را ندارند، ادامه داد: برنامه دهه فجر هرکدام تجمعی است تعطیل و از امشب نیز، میز خدمت برگزار نمی‌شود، در ضمن در رابطه با آموزش مجازی مدارس آموزش و پرورش هم تابع تصمیمات ملی هستیم.

    بالایی در پایان، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن نیز تابع تصمیمات کشوری هستیم که احتمالا برای وضعیت‌های مختلف شهرها، دستورالعمل خاص هر وضعیت اعلام می‌شود.

    منبع: فارس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *