×

دادستان جوانرود: برخورد قاطع در انتظار برهم زنندگان آرامش مردم است

  • کد نوشته: 19242
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۵
  • 1590 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دادستان عمومی و انقلاب جوانرود، این شهرستان را مهد امنیت استان کرمانشاه دانست و با تاکید بر حفظ آرمش شهروندان، گفت: با کسانی که بخواهند این آرامش را از مردم سلب کنند برخورد قاطع می‌شود.
    دادستان جوانرود: برخورد قاطع در انتظار برهم زنندگان آرامش مردم است
  • به گزارش آوای باینگان، «حبیب الله سپهرآیین» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم، از مطالبات مردمی و درخواست های شهروندان جوانرودی است که در این راستا ، از چند ماه پیش اقدامات رصد و شناسایی یکپارچه این افراد در حال تکمیل است.

    وی تصریح کرد: رفتار نابهنجار چند تن از این اراذل و اوباش در برهم زدن نظم و آرامش که هفته گذشته شبانه به یک محل کسب هجوم می برند موجب شد تا عملیات دستگیری ضربتی عاملین این حادثه به سرعت انجام شود.

    دادستان جوانرود اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی پیشین، این افراد در کمتر از چند ساعت با اقدام مشترک و هماهنگ نیروهای حافظ امنیت در اداره اطلاعات و نیروی انتظامی، در مخفیگاه های پراکنده خود دستگیر شوند.

    سپهرآیین ادامه داد: برای حفظ آرامش جوانرود علاوه بر دستگیری این افراد ، ۱۰ نفر از همدستان فکری آنها و عوامل پشت پرده این حادثه دستگیر شده اند.

    وی با بیان اینکه اطلاعات به دست آمده از متهمین، خبرهای خوبی را در آینده نزدیک نوید می‌دهد، اضافه کرد: عملیات شناسایی دیگر رابطین و همفکران این مجرمین ناهنجار که بیشتر آنها سابقه شرارت، سرقت و اعتیاد دارند، در دستور کار بوده و به تدریج، اطلاع رسانی خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *