×

مهندس ناصح مرادی
درخواست بخشودگی اجاره بهاء تمام اماکن استیجاری شهرداری و دیگر ادارات اورامانات

  • کد نوشته: 14179
  • ۱۳۹۸-۱۲-۱۸
  • 592 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: خبرهای مسرت بخش از جوانرود و پاوه همگام با دیگر نقاط کشور مبنی بر بخشودگی اجاره بهاء مغازه های استیجاری تعطیل شده، به گوش میرسد، که جای بسی امیدواری و خرسندی است.
    درخواست بخشودگی اجاره بهاء تمام اماکن استیجاری شهرداری و دیگر ادارات اورامانات
  • در این جهان گذرا از هبوط آدم تا تولد این واژه رنج و بلا و حوادث و بحران و … ماده ی خام تاریخ شدند و بسا قصه های تلخ و شیرین نقل شده اند از خشکسالی دوران یوسف و طوفان نوح و بیماری ایوب و …تا برسد به طاعون غرب و وبا و … همه را عبرتی شد تا انسان سالم زنده بماند و راهی دیار ایده ال گردد ..

    و اما اکنون در دهه ی اول قرن مدرن که انسان خود را مدرنیته نام نهاده با پدیده ی ویروس جهانگیر گرفتار شده و تاکنون جان هزاران انسان را گرفته و مبتلا نموده است ..

    آری همچنانکه مستحضرید کلیه ارگانهای دولتی و خصوصی و نیمه خصوصی و اشخاص هر یک به نوعی در این بحران نسبت به ملت ادای دین مینمایند ازجمله :
    قوه قضائیه در حل مشکلات و بخشودگی و آزادی موقت زندانیان و …
    بانک مرکزی در تعویق اقساط و …
    حضور جامعه پزشکی در خط مقدم بحران و …
    آموزش و پرورش با آموزش در فضای مجازی …
    شهرداری و ادارات در تعطیلی اماکن استیجاری و بخشودگی اجاره بهاء مستاجرین و ..
    اشخاص حقیقی در بخشودگی اجاره بهاء املاک و …
    و …

    حال بر ما جامعه کارشناسان است که در این دیار فرهنگی و محروم اورامانات بدون چشم داشت مالی در مساعدت و کمک به بهبود وضعیت موجود آمادگی خویش را مبنی بر انجام کارشناسی پرونده ها اعلام و قدم شایسته ای را در حیطه تخصصی خویش در خدمت مردم برداریم ..

    حقیر بعنوان کارشناس رسمی دادگستری وظیفه خود دانسته دغدغه کنونی وضع موجود را اینگونه بیان نمایم :
    محرومیت منطقه و کسادی بازار در این شرایط اسفناک بر همگان آشکار و قابل کتمان نیست و خستگی و ناامیدی ترس از این بحران بر سیما و چهره ی این دیار نمایان است ..

    خبرهای مسرت بخش از جوانرود و پاوه همگام با دیگر نقاط کشور مبنی بر بخشودگی اجاره بهاء مغازه های استیجاری تعطیل شده جوانرود توسط مردم و فرماندار محترم آقای #رزگاریوسفی و بازارچه مرزی پاوه توسط فرماندار محترم آقای #پرویزایدهپور و شهردار و همکار محترم آقای مهندس دانا آذری به گوش میرسد که جای بسی امیدواری و خرسندی است ..

    لیکن ضمن تقدیر و سپاس از حسن نیت این بزرگواران جسارتا عرض مینمایم که این اقدام کافی نیست ازیرا با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته در زمینه ی میزان #افت رونق کسبه بازار منطقه و بخش خصوصی بدلیل شیوع ویروس کرونا از فرمانداران و شهرداران و تمام رؤسای ادارات مربوطه و اشخاص حقیقی و حقوقی منطقه اورامانات استدعامندم #بخشودگی اجاره بهای ماهانه #کلیه اماکن استیجاری (سالن های ورزشی ـ مغازه ها ـ منازل مسکونی ـ غرفه ها ـ دکه ها ـ عرصه ها ـ … ) ادارات مربوطه (شهرداری , اداره ورزش و جوانان , اداره جهاد کشاورزی , آموزش و پرورش و … ) را #همگام با ابلاغیه بانک مرکزی به #مدت سه ماه نسبت به مستاجرین شریف اعلام نمایند که این تصمیم جدی و ضروری مستلزم همتی والا و لطف فرا وظیفه ای مسئولین محترم است و مردم همیشه چشم به راه و در انتظار چنین تصمیم های با ارزشی بوده اند و هستند ..

    همچنین در چنین زمانی سهم مسئولیت و ارشاد و راهنمائی و امیدبخشی بزرگان منطقه سنگین تر و گسترده تر است .. حال از جناب #حاج ماموستا ملا قادر_قادری بعنوان بزرگ و پیر فرزانه منطقه و کلید گشایش گرفتاریها و حلال مشکلات منطقه نیز استدعامندم با بیانات ارزشمندش همانند گذشته راهنمای امن و آرامش و سلامتی باشند و با توصیه های حکیمانه اش مردم را در راستای دستورات بهداشتی و راهکارهای دولتی و امنیتی ارشاد نمایند ..

    ✍ مهندس ناصح مرادی _ کارشناس رسمی دادگستری

    نویسنده: مهندس ناصح مرادی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *