×

دستگاه های خدمات رسان پاوه برای مدیریت بارش ها آمادگی داشته باشند

  • کد نوشته: 18648
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۸
  • 338 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: دستگاه های خدمات رسان ، شهرداری ها ، بخش درمان و انرژی شهرستان تمهیدات و آمادگی لازم برای مدیریت سرما و بارش ها داشته باشند.
    دستگاه های خدمات رسان پاوه برای مدیریت بارش ها آمادگی داشته باشند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ جلیل بالایی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان پاوه ، افزود: رعایت الگوی صحیح مصرف در بخش گاز و برق در فصل زمستان مورد توقع و نظارت خواهد بود.

    وی همراهی مردم پاوه در مدیریت توزیع سوخت در روزهای اخیر را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: نباید از اقدامات دشمن در حوزه سایبری غافل بود و از سویی دیگر باید با شناخت صحیح آسیب ها، اقدامات پدافندی و کاهش خطر را به ویژه در حوزه انرژی و خدمات عمومی در دستور قرار داد.

    سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه ادامه داد: بازگشایی مدارس به تشخیص شورای مدارس و با همکاری معلمان ، دانش آموزان و اولیاء و با تایید آموزش و پرورش با لحاظ نمودن مقطع ، درس و فضای فیزیکی به صورت حضوری ، غیر حضوری و ترکیبی می باشد که توسط هر مدرسه اطلاع رسانی می شود.

    بالایی همچنین بر تقویت و استمرار نظارت بر بازار توسط صمت ، اصناف و تعزیرات حکومتی تاکید و اضافه کرد: همه مدیران مکلفند واکسیناسیون و زدن ماسک را در دستگاه خود مدیریت نمایند.

    وی با بیان اینکه دهیاران، مدیران موفق اداره امور روستاها هستند که دستگاه ها می بایست با آنان تعامل مفید و متقابل داشته باشند افزود: برای تسهیل در حل مشکلات و پیگیری امورات کارگروه های استانی در شهرستان تشکیل و با مدیران کل استانی رایزنی و ملاقات هایی برنامه ریزی می شود.

    سرپرست فرمانداری پاوه گفت: ورود دستگاه قضا به موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در راستای حفظ حقوق عامه، حکایت از آن دارد شهرداری ها ، راهداری و دهیاری ها در جلوگیری و برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز اقدام نکردند.

    بالایی اظهار داشت: رفتار مدیران می بایست تقویت کننده امید در جامعه باشد و مدیران دستگاه های اجرایی می توانند با عملکرد و پاسخگویی، امید به آینده را افزایش دهند

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *