×

دستگیری عامل انتشار شایعه (کرونا) در پاوه

  • کد نوشته: 14599
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • 553 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار اخبار کذب و جعلی در رابطه با انتشار ویروس "کرونا" در شهرستان پاوه کرده بود، خبر داد.
    دستگیری عامل انتشار شایعه (کرونا) در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از ایسنا، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کانالی در شبکه‌اجتماعی تلگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار اخبار غیر واقعی و مطالب جعلی در خصوص انتشار ویروس کرونا در شهرستان‌ پاوه می‌کرد.

    وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان پاوه، طی انجام عملیات فنی و بهره‌گیری از تجربیات اجرایی، موفق به شناسایی عامل شایعه ساز شده و طی هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

    کریمی توصیه کرد، افراد همواره منبع و صحت اخبار در مورد ویروس کرونا را بررسی کرده و از انتشار اخبار، شایعات و فیلم‌های مربوط به ویروس کرونا که مورد تایید قرار نگرفته‌ خودداری کنند و اخبار مربوط به کرونا را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال نمایند.

    رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد: نیروهای پلیس فتا با رصد مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی که در این فضا اقدام به شایعه پراکنی کنند، برخورد قانونی خواهند کرد.

     وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا شماره تماس ۰۸۳۲۱۸۲۱۹۲۱ گزارش کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *