×

دولت در انجام مطالبات مردم پاوه خوب عمل کرده است

  • کد نوشته: 13832
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۵
  • 439 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: دولت در انجام مطالبات مردم پاوه خوب عمل کرده و اقدام های انجام گرفته قابل تقدیر است.
    دولت در انجام مطالبات مردم پاوه خوب عمل کرده است
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در جمع کارگزاران دولت افزود: رسمی شدن مرز شوشمی، بهره برداری از بیمارستان ۱۰۶ تختخوابی، تأمین آب شرب پاوه از چشمه هانی کوان و بهره برداری از تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شهر پاوه از مطالبات چندین ساله مردم بود که امسال به ثمر و نتیجه رسید و از این بابت از تلاش و زحمات دولتمردان در این راستا قدردانی می کنیم.
    امام جمعه پاوه در ادامه به تهاجم دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون دشمنان سه جنگ تمام عیار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را علیه ما رهبری می کنند که مقابله با این جنگها مستلزم وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولان با یکدیگر، افزایش بصیرت و هوشیاری است.
    وی نقش رسانه ها را در این راستا ارزشمند و تأثیرگذار دانست و گفت: رسانه های ما می توانند با بیان واقعیت ها و روشنگری تبلیغات نادرست و مغرضانه دشمنان را خنثی و نقش برآب سازند.

    ماموستا قادری، ضرورت توجه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها را توسط دولتمردان مورد تأکید قرار داد و گفت: با این اقدام باید اعتماد مردم را به عنوان سرمایه های اصلی نظام و دولت حفظ و تقویت کرد.

    وی با گله مندی از عملکرد متولیان فرهنگی گفت: باید در این برهه که دشمنان با سلاح فرهنگی به جنگ ما آمده اند متولیان فرهنگی و دست اندرکاران این حوزه با سخن، مقاله، کتاب و دیگر ابزارهای فرهنگی در صف اول و مقدم نبرد باشند که متأسفانه این گونه نیست و این یک نقض بزرگ و غیرقابل انکار است.

    امام جمعه پاوه بر ضرورت اختصاص حق آبه از سد داریان برای توسعه باغات و کشاورزی این شهرستان به منظور ایجاد اشتغال و رونق تولید تأکید کرد و گفت: با انجام این کار ظرفیت و پتانسیل لازم برای کار در منطقه وجود دارد.

    در ابتدای این مراسم فرماندار پاوه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نقش رهبری در توفیق و موفقیت های بزرگ و بی شمار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: نقش رهبری در عزت و اقتدار کشورمان غیرقابل انکار است.

    ایده پور به ضرورت توجه به تولید ورونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: در این برهه که دشمنان جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ما شروع کرده اند باید تمامی سنگرها و تپه ماهورهای دوران جنگ تحمیلی را به واحدهای تولیدی تبدیل کنیم چون هم اکنون جنگ علیه ما اقتصادی است.
    فرماندار پاوه به اقتدار کشورمان در بخش نظامی اشاره کرد و گفت: امروز قدرت موشکی ما یکی از ابزار بسیار قدرتمند و بازدارنده برای دفاع از کشور است که دشمنان چشم طمع خویش را برای معامله بر سر آن باز کرده اند اما غافل از اینکه تجربه این کار در طول تاریخ به ما ثابت کرده و نشان داده است که هر زمان قدرتهای جهانی از جانب دیگر کشورها احساس خطر کردند قدرت و اقتدار آن کشورها را هدف قرار داده و به شیوه های مختلف آن کشور را خلع سلاح کرده اند ولی ما هرگز قدرت دفاعی و بازدارندگی خویش را با دشمنان معامله نخواهیم کرد.

    وی افزود: در هفته دولت امسال ۲۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی با بیش از ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و همچنین کلنگ آغاز عملیات مرحله سوم گازرسانی به نودشه و نوسود با بیش از ۸.۵ میلیارد تومان به زمین زده شد.
    در پایان این دیدار امام جمعه پاوه به پاس خدمات دولتمردان هدیه ای به نمایندگی به فرماندار پاوه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اهداء کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *