×

سرپرست فرمانداری پاوه:
دینداری مردم اورامانات مرهون مجاهدت بزرگان علوم دینی است

  • کد نوشته: 18411
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۹
  • 295 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: دینداری و دین مداری مردم منطقه اورامانات مدیون و مرهون علمای دین و مجاهدت بزرگان حوزه علوم دینی است.
    دینداری مردم اورامانات مرهون مجاهدت بزرگان علوم دینی است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «جلیل بالایی» روز پنجشنبه در دیدار با تعدادی از شخصیت های دینی و حوزوی شهرستان پاوه به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول و هفته وحدت، افزود: یکی از آسیب های کرونا محروم ماندن جامعه از دیدار با عالمان دین است که اگر جبران نشود آثار آن بیشتر خواهد شد.

    وی تصریح کرد: تدبیر ماموستا مُلا قادر قادری امام جمعه پاوه در برگزاری مراسم محدود اما پر برکت هفته وحدت در سال جاری قابل تقدیر و نشان از آن دارد راه پر فروغ انبیاء و اولیاء الهی روشن و ادامه دار خواهد بود.

    سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه ایثار ، شهادت و مجاهدت فرزندان این سرزمین محصول تربیت آنان در مکتب اسلام است ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حُسن اخلاق و مکارم اخلاقی به عنوان هدف نهایی بعثت رسول الله (ص) هستیم.

    بالایی اظهار داشت: دوراندیشی حضرت امام (ره) در نامگذاری هفته وحدت نقشه بدخواهان به اسلام را نقش بر آب کرد.

    وی اضافه کرد: به لطف خدا و با تدابیر مقام معظم رهبری شاهد عبور از تقریب و رسیدن به وحدت امت اسلامی هستیم که نمونه آشکار آن در استان کرمانشاه ملموس و آشکار است.

    سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه گفت: همواره خود را نیازمند تذکر، توصیه و هدایت عالمان دینی در خدمت رسانی شایسته به مردم می دانیم و خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان را غنیمت و سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

    این دیدارها با ماموستا مُلا عمر ولدبیگی، ماموستا مُلا فایق اخگر و ماموستا مُلا حسین عینی انجام شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *