×

رئیس دادگستری روانسر تغییر کرد

  • کد نوشته: 15793
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • 663 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: یحیی نجفی روز دوشنبه در نشستی با حضور جمعی از مقامات محلی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان روانسر معرفی شد.
    رئیس دادگستری روانسر تغییر کرد
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه، با صدور احکام صادره از سوی رئیس قوه قضاییه و ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و با حضور شورای تامین شهرستان ضمن تکریم وتقدیر از خدمات فرهاد علیخانی رئیس پیشین دادگستری شهرستان روانسر، یحیی نجفی به عنوان رئیس جدید این دادگستری معرفی شد.

    خلیل یزدانی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه که از سوی رئیس کل دادگستری احکام صادره را ابلاغ کرد، با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم که برای افراد حاصل می‌شود باید قدر دانسته شود خاطر نشان کرد یقینا در ایجاد فرصت برای خدمت به مردم عنایت الهی دخالت دارد و باید ضمن شکرگزاری، قدر دانسته شود و با تمام وجود از آن در جهت رضای حق تعالی تلاش کرد و برای ذخیره آخرت گام برداشت.

    رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات فرهاد علیخانی و آرزوی توفیق برای یحیی نجفی رئیس جدید دادگستری شهرستان روانسر تصریح کرد برای هر میز خدمتی که امروز در اختیار ما مسئولین قرار گرفته شهدای زیادی تقدیم شده است و ما امروز مدیون و مکلفیم به پاسداشت خون شهدا و تلاش کنیم برای رضایت آن‌ها گام برداریم.


    لازم به ذکر است این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار و نیز دیگر اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *