×

راه دسترسی به چهار روستای مرزی پاوه بازگشایی شد

  • کد نوشته: 19480
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۲
  • 533 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: با تلاش راهداران این شهرستان و برای دومین بار محور ارتباطی سه راهی شهدا ( گردنه ملندو) به سمت چهار روستای دهستان شرام بخش نوسود به طول ۲۰ کیلومتر برف‌روبی و بازگشایی شد.
    راه دسترسی به چهار روستای مرزی پاوه بازگشایی شد
  • به گزارش آوای باینگان، «ابراهیم شهریاری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از ۱۵ ساعت تلاش بی وقفه راهداران و در شامگاه روز جمعه راه ارتباطی به روستاهای هانی گرمله، بیدرواس، کیمنه و دزآور با حدود ٨۰۰ خانوار جمعیت برف روبی و بازگشایی شد.

    وی ادامه داد: بعد از بارش سامانه اول و مسدود شدن راه دسترسی به این روستاها، برای مرحله اول در ۲۹ دی ماه بازگشایی شد اما با ورود دومین سامانه بارشی دوباره راه ارتباطی به این چهار راه مسدود گردید که نیروهای راهداری در روز جمعه (یکم بهمن) آن را دوباره بازگشایی کردند.

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اظهار داشت: ارتفاع برف در برخی از نقاط به چهار متر می رسید و با بکارگیری یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون برف روب ، ۳۶ هزار متر مکعب برف روبی انجام و این محور ارتباطی بازگشایی شد.

    شهریاری اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر راه دسترسی به همه روستاهای شهرستان بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

    وی اظهار داشت: با ورود ۲ سامانه بارشی و در پنج روز گذشته برای بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی و تسهیل در تردد همشهریان یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند برف روبی و یک هزار و ۲۰۰ تن ماسه و نمک استفاده شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *