×

امام جمعه پاوه:
رفع مشکلات مردم نیازمند همراهی مسئولین است

  • کد نوشته: 16287
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
  • 316 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: در شرایطی که مردم کشورمان با مشکلاتی مانند تورم و بیکاری مواجه هستند، مسوولین باید با مردم همکاری و همراهی کنند تا بسیاری از این مشکلات رفع شود.
    رفع مشکلات مردم نیازمند همراهی مسئولین است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه افزود: برای عبور از این مشکلات همه مردم و مسوولین باید دست به دست هم بدهیم و نقش مدیران در این راستا بسیار مهم تر و پررنگ تر است.


    وی با اشاره به تخریب منابع طبیعی توسط برخی افراد تاکید کرد: نباید به هر بهانه ای منابع طبیعی را تصرف و تخریب کنیم و ضرورت دارد در این راستا در چارچوب قانون حرکت کنیم.

    امام جمعه پاوه با اشاره به قطع برق همه ابنیه منطقه گردشگری «ویمیر» این شهرستان در روزهای اخیر اظهارداشت: ضرورت دارد مالکین ساخت و سازهای غیرمجاز تفکیک و بعد از صدور رای در محاکم قضایی، قانون برای آنها اعمال شود.


    ماموستا قادری تصریح کرد: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی باید قبل از آغاز ساخت و سازها در زمین های کشاورزی و منابع طبیعی و صرف هزینه های میلیاردی برخورد کند و ضرورت دارد نظارت ها و بازرسی ها بیشتر شود.


    وی با بیان اینکه حجاب شناسنامه زن و تیری به قلب دشمنان است، اظهار داشت: بانوان جامعه اسلامی باید پیرو حضرت فاطمه (س) و حضرت خدیجه کبری(س) باشند و عزت مسلمانان تا زمانی است که پیرو دین مبین اسلام باشند.


    خطیب جمعه پاوه اضافه کرد: پاوه یک شهر مذهبی و از گذشته های دور تاکنون دارالعلوم بوده و نباید فرزندان ما و به ویژه دختران تحت تاثیر تبلیغات منفی و رسانه ها قرار بگیرند.

    ماموستا قادری گفت: در این عصر که عصر رسانه و دیدگاه های مختلف عقیدتی و تضارب افکار است اگر فرزندانی شایسته و صالح تحویل جامعه دهیم مایه افتخار و مباهات است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *