×

رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان:
سال تحصیلی آینده، کلاس های درس به صورت حضوری برگزار خواهند شد

  • کد نوشته: 17372
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۰
  • 418 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در جلسه شورای معاونین گفت: قطعا سال تحصیلی آینده، کلاس های درس به صورت حضوری برگزار خواهند شد.
    سال تحصیلی آینده، کلاس های درس به صورت حضوری برگزار خواهند شد
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، روز شنبه مورخ نهم مرداد ماه سال جاری، جلسه شورای معاونین با حضور اعضا در دفتر رئیس اداره برگزار گردید.

    در ابتدای جلسه، امیر ظاهری با اشاره به مباحث مطرح شده در اجلاس ۳۵ مدیران و رسای آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: با هماهنگی به عمل آمده میان وزارت خانه های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا اواسط شهریور ماه سال جاری کلیه همکاران شاغل در واحد های آموزشی و سایر مراکز تابعه ادارات آموزش و پرورش، واکسن کرونا را طی دو مرحله تزریق نموده و آماده بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی آتی خواهند بود.

    ظاهری افزود: با هماهنگی به عمل آمده میان این اداره و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه، پس از تامین واکسن به تعداد مورد نیاز و به عمل آمدن سایر هماهنگی ها، فرآیند واکسیناسیون معلمان طی هفته جاری و یا نهایتا در هفته آتی آغاز خواهد شد.

    رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، با اشاره به اهمیت پروژه مهر، تصریح نمود: آمادگی مدارس جهت بازگشایی در مهر ماه به طور متناوب مورد ارزیابی همکاران ستادی قرارا گرفته و قصورات احتمالی با همکاران این عزیزان برطرف خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *