×

سرپرست فرمانداری پاوه معرفی شد

  • کد نوشته: 19855
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۷
  • 389 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه عصر دوشنبه با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امام جمعه پاوه و مسوولان محلی در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
    سرپرست فرمانداری پاوه معرفی شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، در این مراسم «اردشیر رستمی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پاوه معرفی شد و از زحمات «جلیل بالایی» سرپرست سابق فرمانداری‌ این شهرستان قدردانی شد.

    سرپرست جدید فرمانداری پاوه در این مراسم با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم یادآور شد: هر کسی که از برادر مومن خود یک نیاز را بر آورده کند انگار تمام عمر خود را به عبادت سپری کرده است. 

    اردشیر رستمی با اشاره به سوابق فرمانداری خود در شهرستان گیلانغرب و با اشاره به لزوم حفاظت از مرزها، افزود :به خدمت‌گزاری مردم شهیدپرور پاوه افتخار خواهم کرد و معتقدم اگر مرزها را به حال خود رها کنیم تهدید محسوب می‌شود اما اگر از آن به خوبی استفاده کنیم می تواند برای جوانان و منطقه فرصت آفرین باشد. 

    سرپرست جدید فرمانداری پاوه همچنین ‌تهیه سند مرز را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود اعلام کرد و گفت: به صورت جدی به دنبال تهیه و ارایه این سند خواهیم بود.

    سرپرست پیشین فرمانداری پاوه نیز در این مراسم گفت: پاوه شهرستانی‌ امن‌ محسوب می شود که بسترهای سرمایه گذاری در این شهرستان به خوبی فراهم است.

    جلیل بالایی افزود: این شهرستان در حالی که در کنار منابع بزرگ آبی و با باراش باران چشمگیر قرار دارد از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو است.

    وی یادآور شد: امسال دولت ۶۰ میلیارد تومان برای تامین پروژه های آبی به این شهرستان اختصاص داده که بخشی از آن در حال اجرا است؛ همچنین موضوع تامین آب شرب شهرستان پاوه از سد داریان باید به عنوان نخستین اولویت دنبال شود. 

    سرپرست پیشین فرمانداری پاوه ساماندهی امور مرز را یکی دیگر اولویت‌های شهرستان پاوه دانست و گفت: امروز مردم پاوه از امتیاز مرزنشینی به خوبی بهره‌مند نمی‌شوند و ناهماهنگی‌ها در معابر مرزی با طرف عراقی وجود دارد. 

    بالایی با تاکید بر ضرورت ساماندهی مساله کوله بری اظهارداشت: مرز شوشمی از نظر ما رسمی است اما از طرف عراق کماکان به عنوان مرز رسمی شناخته نمی شود؛  باید طرف عراقی را نیز نسبت به رسمی‌کردن این مرز متقاعد کنیم  تا ترددمسافری برقرار شود.

    بالایی همچنین بر اهمیت ایجاد رادیو اورامان تاکید کرد و گفت: ایجاد رادیو اورامان می‌تواند به حفظ و توسعه فرهنگ غنی منطقه کمک کند از این رو باید به عنوان یک اولویت دنبال شود. 

    وی همچنین ترافیک، طلاق، مهاجرت جوانان و اختلاف شدید طبقاتی را مهم‌ترین مشکلات پیش‌ روی این‌ شهرستان عنوان کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *