×

سه مرکز مثبت زندگی در روانسر راه‌اندازی شد

  • کد نوشته: 15680
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۰
  • 547 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر از صدور مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراکز مثبت زندگی با اشتغالزایی ۹ نفر در شهرهای «روانسر» و «شاهو» و روستای «نهرابی» به مرکزیت بخش مرکزی راه‌اندازی شده است.
    سه مرکز مثبت زندگی در روانسر راه‌اندازی شد
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان ، «مولود مظفری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مراکز وظیفه خدمات‌رسانی و حمایت از هزار و ۳۵۰ خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان روانسر را بر عهده دارند.

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر اظهار داشت: فعالیت مراکز مثبت زندگی با ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش هزینه‌های جامعه هدف بهزیستی به ویژه هزینه‌های مربوط به رفت و آمد را به دنبال خواهد داشت.

    مظفری با بیان اینکه روند ثبت پرونده‌های گروه‌های هدف مرکز مثبت زندگی، در گذشته به صورت معمول و دستی انجام می‌شد، اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی استان در این مراکز، خدماتی از قبیل ثبت نام و تشکیل پرونده و پیگیری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و حتی افراد دارای محدودیت‌های جسمی می‌توانند از این خدمات به سهولت بهره‌مند شوند.

    وی تصریح کرد: خدمات حضوری مانند مشاوره خانوادگی یا تربیتی، با توجه به کیفیت و مزایای بالاتر نسبت به فضای الکترونیکی، هم چنان جایگاه خود را از دست نداده و در محورهای گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر یادآور شد: استانداردسازی ارائه خدمات در این مراکز سبب افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *