×

سه نفر در اثر آتش‌سوزی مراتع بوزین و مرخیل باینگان جان باختند

  • کد نوشته: 14838
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۸
  • 1905 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بنابر اخبار واصله سه نفر از دوستداران محیط زیست در جریان اطفاء حریق مراتع منطقه حفاظت شده بوزین مرخیل بخش باینگان جان باختند.
    سه نفر در اثر آتش‌سوزی مراتع بوزین و مرخیل باینگان جان باختند
  • به گزارش آوای باینگان، پرویز ایده پور فرماندار پاوه در خصوص آتش سوزی ایجاد شده در ارتفاعات شهرستان پاوه، اظهار داشت: آتش در منطقه حفاظت شده «بوزین و مرخیل» بخش باینگان از ساعت ۶ بامداد امروز یکشنبه ۸ تیر ماه مجددا شعله ور شده و نیرو های مردمی، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر دستگاه ها برای مهار آتش به منطقه اعزام شده اند.
    فرماندار پاوه ادامه داد: با بیان اینکه آتش سوزی در منطقه بوزین و مرخیل نخستین بار بامداد پنجشنبه ۵ تیرماه رخ داد، افزود: تا کنون در چندین مرحله این آتش سوزی مهار شده، ولی با وجود مراقبت های انجام شده متأسفانه آتش دوباره در این منطقه شعله ور می شود.


    وی خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد های اولیه تا کنون بیش از ۵۰۰ هکتار از مراتع و جنگل های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در آتش سوخته است.


    ۳ کشته و چند مصدم در پی تلاش برای مهار آتش سوزی منطقه بوزین و مره خیل باینگان


    بنابر بر اخبار واصله ۳ نفر در عملیات مهار آتش سوزی منطقه بوزین و مره خیل در بخش باینگان جان باختند و همچنین چند نفر نیز مصدوم شدند.


    گروه های مردمی و انجمن های محیط زیستی و مسئولان دوباره برای مهار آتش سوزی به منطقه اعزام شدند که متاسفانه در عملیات مهار این آتش سوزی گسترده تا به این لحظه سه شهروند جان خود را از دست دادند.


    بر پایه گزارش این منبع مطلع رسمی؛ «مختار خندانی»، «بلال امینی» و «یاسین کریمی» از فعالان محیط زیست جان خود را از دست دادند. بر همین اساس چند نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *