×

فرماندار پاوه خواستار راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان این شهر شد

  • کد نوشته: 15346
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • 465 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه با اعلام اینکه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای نصب و راه‌اندازی در بیمارستان پاوه خریداری شده و اکنون موجود است تاکید کرد که این دستگاه باید تا ۱۷ آذر امسال راه‌اندازی و به مردم خدمات ارائه دهد.
    فرماندار پاوه خواستار راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان این شهر شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، براساس اعلام مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس محصول شرکت هیتاچی ژاپن با ارزش تقریبی چهار میلیارد تومان برای بیمارستان شهرستان پاوه خریداری و تحویل شده که این دستگاه به زودی با آماده‌سازی فضای فیزیکی به بهره‌برداری می‌رسد.

    «پرویز ایده‌پور» روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاوه همچنین خواستار پیگیری‌های لازم برای اعتبار مورد نیاز برای آسفالت و بهسازی مسیرهای گردشگری «بیدمیری» با مسافت ۲ هزار و ۳۵۰ متر و «سردره» با مسافت ۲ هزار و ۶۵۰ متر شد و تاکید کرد آسفالت این مسیرها باید توسط شهرداری پاوه انجام شود.

    وی همچنین تصریح کرد: دسترسی آسان دامداران و باغداران به این مناطق و بهره‌برداران مجتمع در حال احداث دامداری در سردره، دسترسی مناسب به تاسیسات آب شرب پاوه ، ایجاد بستر مناسب برای توسعه ی گردشگری، ایجاد اشتغال و ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش‌های همگانی و پیاده روی به ویژه در بخش بانوان از جمله اهداف اجرای این طرح ها است.

    فرماندار پاوه ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی چند سال قبل برای ساخت درمانگاه از سازمان مسکن و شهرسازی زمین مورد نیاز را اخذ نموده و تاکنون اقدامی عملی در این مورد انجام نشده موضوع از طریق معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه و سازمان تامین اجتماعی باید پیگیری شود.

    ایده‌پور با تاکید بر گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان پاوه اظهار داشت: اجرای علمک گذاری شهر نودشه در کمترین زمان ممکن انجام شود و حفاری ها از سوی پیمانکاران مربوطه انجام و از برون سپاری و واگذاری این امور به شهروندان نودشه خودداری شود.

    اتمام پروژه تامین آب شرب شهر پاوه از چشمه «هانی‌کوان» و کارهای باقیمانده مسکن مهر ۶۲۰ واحدی از دیگر مصوباتی بود که فرماندار پاوه بر اجرایی شدن آنها تاکید کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *