×

شاخص‌های سلامت در روستای هجیج از سایر روستاها بهتر است

  • کد نوشته: 22781
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰
  • 117 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: شاخص‌های سلامت در روستای هجیج از سایر روستاها بهتر است.
    شاخص‌های سلامت در روستای هجیج از سایر روستاها بهتر است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر سه شنبه در جشنواره روستای سالم که در روستای هجیج شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار کرد: روستای هجیج یک روستای تاریخی با پیشینه عمیق فرهنگی، مذهبی و دینی است و یک روستای معروف و مشهور در کشور است و در حال حاضر با کسب نشان روستای سالم یک پله دیگر ارتقا یافته است.

    وی افزود: شهرستان پاوه تنها شهرستان در استان کرمانشاه است که ۲ روستای سالم دارد و این مسئله نشان دهنده انگیزه و تلاش مردم شهرستان در ارتقا شاخص‌های بهداشتی و سلامت است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: گرفتن این نشان کار راحتی نیست و نشان دهنده این است که شاخص‌های سلامت در روستای هجیج در بیماری‌های واگیر و غیر واگیر از سایر روستاها و حتی از شهرهای استان هم بهتر است.

    محمدی بیان کرد: این نشان به این معناست که زندگی در روستای هجیج از نظر سلامت و شاخص‌های سلامت بهتر از شهرهایی است که امکانات پیشرفته بهداشتی درمانی دارند.

    وی ادامه داد: انتظار داریم مردم روستا همانطور که در کسب این نشان همت کردند در حفظ آن و حفظ شاخص‌های سلامت تلاش کنند و این مسئله وظیفه بهورز روستا را سنگین می‌کند و باید وقت بگذارد و شاخص‌ها را ارتقا دهد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: هر جا کار به مردم واگذر شده قطعاً نتیجه بخش بوده است و این کار روستای سالم کاری است که به مردم واگذار شده است و با موفقیت به انجام رسیده است.

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *