×

شرایط برای توسعه شهرستان روانسر فراهم است

  • کد نوشته: 16347
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • 366 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر گفت: با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان به عنوان دروازه اورامانات و قرارگیری در سر راه‌های ارتباطی، وجود جاذبه‌های گردشگری، اراضی مستعد کشاورزی، منابع آب‌های زیرزمینی، ذخایر معدنی و شهرک صنعتی شرایط مناسبی برای توسعه روانسر فراهم است.
    شرایط برای توسعه شهرستان روانسر فراهم است
  •  به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: ۲ مولفه اصلی توسعه روانسر حوزه کشاورزی و گردشگری است که تحقق این مهم نیازمند توجه ویژه است و ایجاد زیرساخت ها در این بخش ها مطالبه اصلی ما است.

    وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها با وجود اینکه بیشترین تحریم ها و بحران ها را تجربه کرده و در اخیر هم کرونا، مشکلات را مضاعف تر کرده است عملکرد قابل قبول و قابل دفاعی دارد.

    فرماندار روانسر ادامه داد: کارنامه دولت در حوزه عمرانی نیز قابل دفاع است و دولت تدبیر و امید ۱۴۵ میلیارد تومان برای اجرای بیش از ۴۰۰ طرح و پروژه در بخش های مختلف از سال ۹۶ تاکنون در این شهرستان هزینه کرده است.

    مصطفی زاده اظهارداشت: مطالبه ما در حوزه عمران تعیین تکلیف و به بهره برداری رساندن پروژه های نیمه تمام کلیدی و با پیشرفت بالای ۵۰ درصد، جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی اقدامات دولت در حوزه عمرانی برای ایجاد نشاط و امید در مردم است.

    وی گفت: در حوزه اجتماعی هم اکنون ۱۴سمن در حوزه های مختلف در سطح شهرستان روانسر فعالیت می کنند و اعتماد به سازمان های مردم نهاد زمینه توسعه را فراهم خواهد کرد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

    مقام عالی دولت در شهرستان روانسر اضافه کرد: در حوزه سیاسی ماموریت اصلی ما برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ و بهره گیری از همه ظرفیت ها و افزایش مشارکت و برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی است.

    مصطفی زاده اظهار داشت: مطالبه اصلی و به مردم روانسر ساخت بیمارستان است که خوشبختانه عملیات اجرایی آن در ماه های آینده از سرگرفته می شود و مقدمات آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان موقت نیز در حال انجام است.

    وی تزریق اعتبار برای تسریع در ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرستان را خواستار شد و افزود: در گازرسانی به روستاها از میانگین کشوری عقب هستیم و از ۱۳۵ روستای شهرستان ۶۳ روستا گازدار است و تعیین تکلیف خوشه نهرابی با ۵۳ روستا و تسریع در انجام کار خوشه بیاشوش با ۹ روستا مطالبه اصلی ما است.

    فرماندار روانسر گفت: یکی از ماموریت های مهم دولت اجرای اقدام ملی مسکن است که باوجود موانع و مشکلات، این پروژه در شهرستان شروع و پیشرفت خوبی داشته است و تامین زمین برای سایر متقاضیان در دستور کار ما است.

    مصطفی زاده همچنین بر توجه به حوزه راه و بخش راهداری و توسعه زیرساخت های مخابرایت و ارتباطی تاکید کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *