×

شعبه بانک دی در شهرستان جوانرود افتتاح شد

  • کد نوشته: 21515
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۵
  • 372 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل بنیاد کرمانشاه در آئین آغاز به کار بانک دی در شهرستان جوانرود گفت: ما به دنیال ارتقای سطح رضایت مندی خانواده های ایثارگر هستیم.
    شعبه بانک دی در شهرستان جوانرود افتتاح شد
  •  به گزارش آوای باینگان به نقل از ایثار، با حضور خسرو شھیدی مدیر کل محترم بنیاد شھید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین، میز خدمت بانک دی در ساختمان بنیاد شھید و امور ایثارگران این شھرستان افتتاح شد.

    خسرو شھیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه که به منظور بازدید و سرکشی و همچنین بررسی فعالیت های بنیاد شهرستان جوانرود به این دیار سفر کرده بود، با حضور در ساختمان بنیاد شهید میز خدمت بانک دی با دو باجه فعال را در شهرستان جوانرود افتتاح کرد.

    در آئین افتتاح میز خدمت بانک دی مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: با افتتاح میز خدمت بانک دی، ایثارگران عزیز می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات بانکی آن بھره مند شده و انجام این مهم یقینأ به ارتقای سطح رضایت مندی خانواده های ایثارگر که ما به دنیال آن هستیم کمک خواهد کرد.

    مسئول بنیاد استان افزود: فعالیت باجه ھای بانک دی در شهرستان های تابعه استان ضمن جلوگیری از تردد غیر ضرور جامعه ایثارگری به مرکز استان، خدمت رسانی به جامعه ھدف را تسھیل کرده و این روند به صرفه جویی در زمان و کاهش ھزینه های خانواده شھدا و ایثارگر را به دنبال دارد.

     گفتنی است، میز خدمت بانک دی در شهرستان جوانرود از سه شنبه هفته جاری فعالیت خود را با دو باجه فعال آغاز کرده و در خدمت جامعه ایثارگری این شهرستان است.
    منبع: ایثار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *