×

شمار جان باختگان حادثه انفجار گاز در نوسود به ۵ نفر رسید

  • کد نوشته: 20577
  • ۲۵,خرداد ۱۴۰۱
  • 403 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه انفجار گاز و تخریب ساختمان مسکونی در نوسود این شهرستان شب گذشته به دلیل شدت جراحات در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخت و شمار جانباختگان این حادثه به پنج نفر رسید.
    شمار جان باختگان حادثه انفجار گاز در نوسود به ۵ نفر رسید
  • به گزارش آوای باینگان، «اردشیر رستمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مرحومه «مهوش فتاحی» مادر این خانواده براثر شدت جراحات در بیمارستان شهید مطهری تهران جان خود را از دست داد.

    وی اظهار کرد: همچنین روز دوشنبه ۲۳ خرداد یکی دیگر از  مصدومان حادثه نوسود که ۱۶ سال سن داشت و در مراکز درمانی بستری بود، جان باخت.

    وی تصرح کرد: پنج نفر از مصدومان اتفاق ناگوار نوسود در مراکز درمانی استان بستری بودند که ۲ نفر از آنان به دلیل وخامت، روز شنبه (۲۱ خرداد) به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.

    فرماندار پاوه اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه نیز در خصوص حادثه مرگبار شهر نوسود پرونده قضایی و هیات کارشناسی جهت بررسی علل وقوع حادثه تشکیل داده و پس از تعیین و مشخص شدن عوامل دخیل در وقوع این حادثه، با مقصرین قاطعانه برخورد می شود.

    ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۱۹خردادماه یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود از توابع شهرستان پاوه استان کرمانشاه به علت نشت گاز خانگی منفجر شد که بر اثر آن صدای مهیبی در شهر پیچید که در این حادثه ۲ نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند در دم جان باختند و جسد نفر سوم نیز پس از ساعت‌ها تلاش بی وقفه و  آواربرداری در همان روز شناسایی و پیدا شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *