×

شهرداری روانسر اجرای ۱۸۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی را در دستور کار دارد

  • کد نوشته: 20867
  • ۵,مرداد ۱۴۰۱
  • 340 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شهردار روانسر گفت: شهرداری روانسر اجرای ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۶ میلیارد ریال را از محل اعتبارات استانی و جاری در دستور کار دارد.
    شهرداری روانسر اجرای ۱۸۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی را در دستور کار دارد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، «فرهاد تاب‌زر» روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان روانسر، افزود: این پروژه ها شامل ساماندهی سراب روانسر، ساماندهی وروردی شهر از سراب جابری تا میدان اورامان، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شهرک ویس القرنی، ۲ پروژه جدول گذاری و موازئیک فرش، مناسب سازی معابر سطح شهر برای بهبود تردد معلولین و سالمندان و سه طرح آسفالت معابر شهر است که چهار طرح آن به پیمانکار واگذار شده و دیگر طرح ها نیز در دست پیمان سپاری و یا انعقاد قرار داد است.

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی شهرداری روانسر همچون بسیاری از شهرداری های کشور نبود درآمد پایدار است که در این راستا هیات عالی سرمایه گذاری در شهرستان تشکیل شده تا بتوانیم بخشی از ظرفیت های شهرستان را به سرمایه گذاران و بخش خصوصی واگذار کنیم.

    شهردار روانسر در ادامه با بیان اینکه وجود املاک قولنامه ای و اسناد مشاعی در روانسر یکی دیگر از مشکلات شهرداری است که با همکاری دادگستری و سازمان ثبت اسناد و املاک در تلاش برای رفع این مشکلات هستیم اظهار داشت: در سنوات قبل بسیاری از ماشین آلات شهرداری برای پرداخت حقوق و مزایا به فروش رفته و امروز توان خرید این تجهیزات سنگین امکان پذیر نیست و نبود ماشین آلات شهرداری را با مشکل موجه کرده است.

    تاب‌زر گفت: راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری روانسر در دستور کار است که با انجام آن علاوه بر ارائه خدمات مطلوب و برخط به  شهروندان، زمینه های رانت و سو استفاده را نیز حذف خواهد کرد.

    وی اظهار داشت: زیرساختهای شهری فرسوده است و این روند خدمات رسانی به شهروندان را با چالش مواجه کرده است.

    شهردار روانسر همچنین با اشاره به اینکه برای نگهداری وضع موجود شهر ماهانه حداقل  ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: برای جبران بخشی از نارسایی های شهری از جمله جمع آوری زباله با  شرکت خدماتی جدیدی قرارداد  منعقد کرده ایم که اوضاع شهر سامان پیدا کند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *