×

شهردار بانه وره از سمت خود استعفا داد

  • کد نوشته: 15321
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۵
  • 1414 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: مهندس فیصل یوسفی شهردار بانه‌ وره با ارسال نامه‌ای به شورای شهر رسما از سمت خود استعفا کرد.
    شهردار بانه وره از سمت خود استعفا داد
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، صبح دیروز ۹۹/۰۷/۱۴ مهندس فیصل یوسفی شهردار بانه وره از توابع بخش باینگان طی نامه ای رسما از سمت خود استعفا داد.

    مهندس یوسفی از اواسط آبان ماه سال ۹۶ تاکنون به عنوان شهردار بانه‌ وره فعالیت کرده است.

    هنوز این استعفا از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر مورد بررسی قرار نگرفته است.

    گفته می شود که شنیده هایی مبنی بر انتخاب مهندس فیصل یوسفی به عنوان معاون عمرانی فرماندار پاوه به گوش می رسد.

    متن استعفای ایشان بدین شرح است:

    بنام یگانه‌ی هستی بخش

    هر آمدنی را رفتی است، خوشا آنانکه در اطاعت خالقند و در خدمت مخلوق

    ریاست محترم شورای اسلامی شهر بانه‌وره
    سلام علیکم

    خداوند قادر متعال را شاکرم که به این بنده حقیر توفیق عنایت فرمود تا در برهه ای از دوران ،چند سال عمر خویش را به خدمتگزاری برای مردمانی بزرگ وبا اراده ای آهنین سپری نمایم، از این روی برخود بالیده و به آن مفتخرم.خداوند بیش از همه شاهد و ناظر است که در این مسئولیت خطیر محوله، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده و در همه حال با به کارگیری تمامی مساعی و اهتمام خویش، در راستای حسن انجام امور و وظایف محوله فقط به خشنودی و رضای حضرت حق اندیشیده ام. روزهای خوش خدمتگزاری و اوقات مغتنم در کنار شما عزیزان به سرعت سپری گردید. ایام سرشار از خاطره و خاطراتی مملو از خوبیها و زیبائیها که یادگاری ماندگار از کار و تلاش همکاران، مسئولین شهرستان و همدلی و همراهی شهروندان فهیم است.

    در هفت سال قبل با حسن نیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر در دوره چهارم ودر ابتدای شروع دوره پنجم شورای اسلامی شهر با اعتماد مجدد اعضای محترم شورای اسلامی شهر مسئولیت خطیر شهردار بانه‌وره بر دوش اینجانب نهاده شد تا به عنوان یک خدمتگزار به مردم انجام وظیفه نمایم.

    طی این چند سال تلاش داشتم با ظرفیت و استعداد موجود مدیریت شهری و با مشارکت شهروندان مشکلات شهر را در حد توان واستفاده از ظرفیت وپتانسیل های موجود وهمراهی و همدلی شورای محترم اسلامی،شهروندان فهیم وهمکاران زحمتکش در شهرداری مرتفع نمایم، هر چند که بر این باورم که طی این دوران قطعا کاستی هایی وجود داشته، که در حد توان وبا انتقادات سازنده شهروندان سعی در رفع کاستی ها ونقائص بوده و خدای منان را شاکرم طی این مدت هیچگاه منافع شخصی خود را به منافع عموم ترجیح نداده ، خود را جزئی از عامه مردم دانسته ونهایت تلاش خود را به منظور پیشبرد اهداف در طبق اخلاص گذاشته ودر این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار ننموده‌ام.

    علیرغم محدودیت منابع مالی به دلیل تازه تاسیس بودن شهرداری در طی سنوات گذشته با رایزنیهای صورت پذیرفته با مسئولین دلسوز تلاش گردید وقفه ای در روند پیشرفت عمرانی پروژه های عمرانی و زیربنائی وخدماتی صورت نگیرد و قریب به اتفاق پروژه های در دست اقدام به سرانجام رسیده است ونگاهی گذرا به گزارشات سنواتی خود گواه بر این مدعا است .

    تاریخ گواه است هر جا بوده ام حمیت و تعصب و عشق به خدمت نگذاشته است از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم و اینک ضمن احترام به اعتماد شورای محترم اسلامی شهر وحسن نیت اعضای محترم با توجه به دلایلی که در جلسات حضوری خدمت عزیزان بیان نمودم توفیق خدمتگذاری و ادامه فعالیت در این برهه ی زمانی برای اینجانب فراهم نبوده وضمن تشکر دوباره وچند باره ازاعتماد وحسن نیت اعضای محترم استعفای خود را اعلام داشته امید است توفیق خدمت به همشهریان عزیزم در سنگری دیگر نصیب اینجانب گردد و اعضای محترم شورا با پذیرش استعفای اینجانب وانتخابی اصلح بستر خدمات مناسب و شایسته‌تری را برای شهر فراهم نمایند.

    از تک تک شهروندان فهیم ،اعضای محترم شورا ،همکاران خدوم و زحمتکش در شهرداری به دلیل همراهی وهمکاری در طی چند سال اخیر نهایت تشکر وقدر دانی راداشته واز محضر تمامی عزیزان حلالیت می‌طلبم.

    در پایان برخود لازم می‌دانم از راهنماییها،ارشادات وهمکاریهای استاندار محترم ،معاونین محترم استاندار، مدیران کل، روسای سازمانها، امام جمعه محترم شهر پاوه، فرماندار محترم و دلسوز شهرستان پاوه، روسای ادارات وارگان های شهرستان واعضای محترم شورای اداری شهرستان، شورای تامین، امام جمعه و معتمدین شهر بانه‌وره، جوانان دلسوز، اصحاب رسانه وکلیه شهروندان فهیم و همکاران خدوم وزحمتکش در شهرداری مراتب تقدیر وتشکر خود را اعلام نموده واز محضر تک تک عزیزان حلالیت میطلبم .و از شهروندان عزیز می‌خواهم چنانچه قصوری ناخواسته ونه از روی عمد از اینجانب دیده مرا عفو نمایند.

    با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این حقیربوده است،کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت بر من ببخشایند.

    خداوند همه ما را به سوی راستی، انصاف، عدالت و نجابت رهنمون نماید.
    با احترام مجدد، فیصل یوسفی شهردار بانه‌وره

    روابط عمومی شهرداری بانه‌وره

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “شهردار بانه وره از سمت خود استعفا داد”

    1. اهل بانه وره گفت:

      با سلام
      به عنوان یک شهروند بانه وره از زحمات مهندس یوسفی تقدیر و تشکر میکنم.
      الحق که برای آبادانی بانه وره زحمات زیادی کشیدین.
      برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *