×

شهردار جدید بانه وره منصوب شد

  • کد نوشته: 16024
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • 775 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امید محمدی با حکمی از سوی استاندار کرمانشاه به عنوان شهردار جدید بانه وره منصوب شد.
    شهردار جدید بانه وره منصوب شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «هوشنگ بازوند» شامگاه یکشنبه در دیدار با شهرداران جدید «بانه وره» و «ازگله» خواستار دقت و تلاش، همراه با پیگیری از سوی شهرداران برای تاثیرگذاری و تحول در شهرها شد.

    وی خطاب به شهرداران جدید بانه وره و ازگله تصریح کرد: شما با انجام یک کار جدید می توانید آثار خوبی از خود به جای بگذارید که مردم سالیان سال از شما به خوبی و نیکی یاد کنند و شما باید توجه داشته باشید که همه چیز پول و اعتبار نیست بلکه آن عاملی که می تواند منجر به پویایی شهر شود خلاقیت، ابتکار و پیگیری از سوی شهردار است.

    وی با اشاره به مدارک مرتبط شهرداران جدید بانه وره و ازگله خواستار استفاده و بکارگیری این مدارک و تخصص ها همراه با تعهد، ابتکار، خلاقیت و پیگیری شد و گفت: به طور قطع حرکت در مسیر اجرای طرح ها و برنامه های جدید منجر به پویایی شهرها خواهد شد و شما با پیگیری و هماهنگی با ادارات و دستگاه های مختلف می توانید که زمینه بسیار مناسبی را برای توسعه شهرهای خود رقم بزنید.

    وی در پایان بیان داشت: خصوصیات و ویژگی یک شهردار ساعی و تلاشگر این است که یک کار خوب از خود به جای بگذارد که مردم از چنین شهرداری به خوبی یاد کنند.

    در این مراسم  احکام جدید آقایان «امید محمدی» و «خلیل رضایی نژاد» شهرداران بانه وره و ازگله توسط استاندار کرمانشاه اهدا شد.


    شهر بانه وره از توابع بخش باینگان و بیش از سه هزار نفر جمعیت دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *