×

شورای آموزش و پرورش باینگان به عنوان شورای برتر در کرمانشاه شناخته شد

  • کد نوشته: 19325
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۳
  • 429 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: از بین بخش های آموزش و پرورش استان، شورای آموزش و پرورش بخش باینگان به عنوان آموزش و پرورش برتر انتخاب شده است.
    شورای آموزش و پرورش باینگان به عنوان شورای برتر در کرمانشاه شناخته شد
  •  به گزارش آوای باینگان به نقل از هزارماسوله، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: هدف عمده ما از آمدن به پاوه ملاقات با ماموستا قادری بود، چرا که ماموستا به عنوان پدری معنوی است و همیشه گفته ام خوشا به سعادت مردم پاوه و اورامانات که چنین شخصیت بزرگی را دارند. 

    مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از بین بخش های آموزش و پرورش استان، شورای آموزش و پرورش بخش باینگان به عنوان آموزش و پرورش برتر انتخاب شده است. 

    وی افزود: آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر در سطح کشور انتخاب شده است و ان شاالله در هفته آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش مراسمی جهت تقدیر برگزار خواهد شد. 

    یزدان پناه ادامه داد: این سومین سال پیاپی است که آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر و منظم ترین ساماندهی سامانه نیروی انسانی در سطح کشور انتخاب می شود.

    مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث منطقه جنگی در اورامانات گفت: در دو سال گذشته بحث منطقه جنگی را پیگیری کردیم و استاندار سابق برای این موضوع نهایت تلاش خود را انجام داد تا حق منطقه جنگی مشمول همه مناطق اورامانات شود.

    وی ادامه داد: متاسفانه در چند ماه گذشته نامه ای از سازمان نیروهای مسلح مبنی بر خارج شدن دو شهرستان روانسر و جوانرود از منطقه جنگی به دست ما رسید و خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده شهرستان جوانرود بدلیل آنکه حق منطقه مرزی را می گیرد به شهرستان های با حق منطقه جنگی، بازگشت.

     وی اضافه کرد: اما برای روانسر، نامه ای مبنی بر اینکه شهرستانی با نام روانسر در زمان جنگ وجود نداشته و این شهرستانی بخشی از شهرستان پاوه محسوب می شد، به سازمان نیروهای مسلح ارسال کردیم که ان شالله این شهرستان هم به جزء مناطق جنگی برگردد.


    منبع: هزارماسوله

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *