×

شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه برگزار شد

  • کد نوشته: 20561
  • ۱۴۰۱-۰۳-۲۳
  • 775 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همزمان با ۴۳ امین سالگرد امامت جمعه ماموستا حاج ملاقادر قادری، شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه برگزار شد.
    شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه برگزار شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه با حضور دکتر سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور  و به ریاست ماموستا حاج ملاقادر قادری امام جمعه محترم اهل سنت پاوه برگزار شد.

    در این جلسه که صفدری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رستمی فرماندار شهرستان پاوه و دیگر اعضاء شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز حضور داشتند، حاج ماموستا قادری با بیان اینکه  جنگ نرم دشمن با انقلاب و کشورمان خیلی سخت و جدی است، با استناد به آیه شریفه «واعدوالهم مااستطعتم من قوه» خواستار تقویت بیش از پیش افسران جوان جنگ نرم کشور در این رویارویی شد.

    دکتر سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این نشست با اشاره به هجمه سنگین دشمن در جبهه فرهنگی و اسلام هراسی که راه انداخته اند، برگزاری سالانه جایزه ملی و بین المللی پیامبر رحمت و اخلاق محمدی را  یکی از راه های معرفی اسلام راستین و پیامبر مهربانی به جهانیان دانست.

    صفدری دبیر شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه های فرهنگی دولت سیزدهم در استان کرمانشاه، رویکرد جدید را امیدوار کننده دانست و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را از برنامه های فرهنگی و هنری مفید و موثر  اعلام کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *