×

ظرفیت بیمارستان‌ «قدس» پاوه پُر شد/ تخت خالی برای بیمار کرونایی جدید نداریم

  • کد نوشته: 15355
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۶
  • 598 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: تمامی ظرفیت بخش داخلی و بخش ویژه و اورژانس بیمارستان پاوه تکمیل شده، بنابراین طبق هماهنگی انجام شده‌، اتوآمبولانس جهت اعزام بیماران کرونایی به مرکز استان در بیمارستان این شهرستان حضور یافت.
    ظرفیت بیمارستان‌ «قدس» پاوه پُر شد/ تخت خالی برای بیمار کرونایی جدید نداریم
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس ، بنا به اخبار واصله به دلیل افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا و ظرفیت تکمیل واحد اورژانس، بخش داخلی و بخش ویژه بیمارستان قدس شهرستان پاوه بامداد امروز اتوبوس آمبولانس برای اولین بار جهت اعزام بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان کرمانشاه به بیمارستان قدس اعزام شد.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این خصوص، اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم تاکیدات و تذکرات متعدد و به دلیل ساده‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد بیماران کرونایی در شهرستان روز به روز افزایش یافته و به همین دلیل بامداد امروز اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای انتقال ۹ نفر از بیماران شهرستان پاوه به مراکز درمانی استان در محوطه بیمارستان قدس پاوه حضور یافت.

    ولدبیگی افزود: متاسفانه تمامی ظرفیت بخش داخلی و بخش ویژه و اورژانس بیمارستان پاوه تکمیل شده است و تخت خالی برای پذیرش بیمار جدید کرونایی نداریم، بنابراین طبق هماهنگی انجام شده‌، اتوآمبولانس جهت اعزام بیماران کرونایی به مرکز استان در پاوه حضور یافت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *