×

عزم و اراده جدی برای پیشرفت و توسعه پاوه/ ظرفیت های گردشگری پاوه و اورامانات بی نظیر و بی بدیل است

  • کد نوشته: 19865
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۷
  • 261 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه گفت: مسیر پیشرفت و توسعه پاوه را با توجه به دارا بودن قدمت تاریخی، پیشینه فرهنگی و ظرفیت های بی نظیر و با مشارکت و همراهی مردمانی خونگرم، دیندار، روشنفکر، مقاوم و استوار و به برکت حضور علمای دینی در منطقه به صورت ویژه و با اهتمام جدی پیگیری خواهیم کرد.
    عزم و اراده جدی برای پیشرفت و توسعه پاوه/ ظرفیت های گردشگری پاوه و اورامانات بی نظیر و بی بدیل است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از استانداری کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری پاوه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، امام جمعه پاوه و اعضای شورای اداری برگزار شد؛ اظهار داشت: آیت الله رئیسی، هیأت دولت و همه خدمتگزاران دولت مردمی شبانه روز تلاش می کنند تا معنای واقعی خدمت به مردم را به عمل تبدیل کنند.

    وی افزود: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات ناشی از بیکاری در اولویت برنامه های استان قرار دارد و برای تحقق این مهم جذب سرمایه گذاری، حمایت از تولید، بهبود فضای کسب و کار و جهت دهی به منابع را بر اساس تخصص ها و اولویت های هر شهرستان و منطقه پیگیری می نمایم.

    استاندار کرمانشاه از مردم پاوه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب به عنوان دیندار و روشنفکر نام برد و گفت: حضور ماموستا ملا قادرقادری و علمای دینی پاوه را متمایز کرده است و همراهی و تلاش این عزیزان برای خدمت به مردم و حضور در میدان عمل، برکتی برای استان است.  

    مقام ارشد استان یادآور شد: اورامانات/ هورامان زیبا و اصیل، با قدمت تاریخی و پیشینه فرهنگی، آداب و رسوم و نمادهای محلی و بومی و دارای جذابیت ها و ظرفیت های بی نظیر برای توسعه با مردمانی خونگرم، مومن، قانع و اهل علم و دانش جایگاه ویژه ای دارد و بر این اساس اولین انتصاب فرمانداران استان مربوط به این شهرستان بود تا با شتاب بخشی لازم برنامه های تدوین شده را پیگیری و دنبال کند.  

    وی مردم پاوه را ایثارگر و مقاوم خطاب کرد و گفت: پاوه ای ها از همان ابتدای انقلاب با ایستادگی و ایثار در مقابل ضد انقلاب و رشادت به خوبی از جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

    ایشان گفت: شهر پاوه افتخاری ارزشمند به نام مقاومت را به افتخارات خود اضافه کرد و در واقع مردم پاوه لایق خدمت مطلوب و بیشتر هستند.

    امیری مقدم تأکید کرد: فرماندار جدید پاوه باید مظهر خدمتگزاری و تلاش شبانه روزی باشد و نتیجه اقدامات خیر و برکت برای مردم باشد که البته از تلاش سرپرست سابق هم تقدیر می کنیم و حتماً همکاری لازم برای پیشبرد برنامه ها صورت می گیرد و به صورت ویژه تأکید می کنم مدیران استان بدانند که پاوه که حق به گردن انقلاب دارد و باید توجه ویژه ای به این شهر داشته باشند.

     نماینده عالی دولت در استان به اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده در مناطق کم برخوردار در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: علی رغم همه شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی و تحریم نظام و انقلاب در ۴۳ سال گذشته سربلند و استوار برای خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و این عمران و آبادانی در تمامی بخش ها و مناطق محروم حاصل کوششی مستمر برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم است.

    امیری مقدم با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم گفت: تمام مدیران باید خادم مردم باشند و در عمل بهترین خدمات به مردم شریف استان ارائه دهند.

    وی ادامه داد: امروز۱۰۰ درصد شهرنشینان و ۹۸ درصد روستا نشینان شهرستان پاوه از نعمت گاز بهره می­برند و تلاش می کنیم این آمار در دولت مردمی و خدمتگزار به صد درصد برسد.

    وی بر وفاق، همدلی، وحدت، برداری و دوستی تأکید کرد و گفت: ما امروز نیاز داریم که با وحدت و برادری تحت فرمان مقام معظم رهبری تلاش کنیم که جمهوری اسلامی ایران‌ همچنان سربلند باشند ‌و به سمت‌ پیشرفت حرکت کند.

    وی تصریح کرد: اگر مدیران گذشته به صورت کامل به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش‌ می کردند، پیشرفت های بیشتری در مسیر توسعه کشور ایجاد می‌ شد زیرا رهبر معظم انقلاب به نکاتی قبلاً اشاره داشته اند که امروز ما با آن روبرو هستیم و اگر معظم له به اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید و مانع زدایی قبلاً اشاره داشته اند برای رفع مشکلات کنونی کشور بود.

    وی خطاب به فرماندار جدید پاوه گفت: امروز مدال افتخار خدمت‌رسانی در دولت آیت الله رییسی بر گردن شما است از این رو باید از تمام فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنید.

    استاندار کرمانشاه خطاب به دیگر مدیران نیز گفت: باید فعالیت مدیران استان بیشتر از گذشته شود و با رویکرد تحول گرا زمینه پیشرفت استان را فراهم کنند.

    وی ظرفیت های گردشگری پاوه را بسیار بی نظیر و بی بدیل و مستعد توسعه توصیف کرد.

    وی گفت: پاوه در صنایع دستی، کشاورزی ارگانیک، گردشگری سلامت، طبیعت و روستایی، تجارت مرزی، باغداری و آبزی پروری می تواند رشد و توسعه داشته باشد و مسیر سرمایه گذاری در اولویت های مشخص شده را تسهیل خواهیم کرد.

    امیری مقدم در بخش دیگری از صحبت های‌ خود با اشاره به موقعیت مرزی پاوه اظهار داشت: به زودی با طرف عراقی دیدار و برای رسمی کردن مرزهای شهرستان پاوه با این‌ مسولان این کشور مذاکره خواهیم کرد.

    وی در رابطه با موضوع کوله بری نیز گفت: به زودی نشست هایی در رابطه با کوله بری‌ برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش برطرف شود.

    استاندار کرمانشاه افزود: اکنون سوخت به صورت‌ قاچاق‌ از کشور خارج می شود که باید ترتیبی اتخاذ شود که سود فروش سوخت به جیب مرز نشینان برود.

    امیری مقدم همچنین در رابطه با تبدیل شدن شهرستان پاوه به فرمانداری ویژه گفت: تبدیل شدن پاوه به شهرستان ویژه حق مردم منطقه است و ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می گیریم.

    وی با تاکید بر موقعیت آفرینی برای مدیران جوان گفت: باید فرصت را برای مدیران جوان ایجاد کنیم زیرا آینده کشور در اختیار جوانان است و آنان باید برای مسوولیت خود تجربه به دست آورند.

    استاندار کرمانشاه با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است و باید به همان شکلی که در بحث نظامی پیشرفت کردیم در دیگر بخش ها نیز در جهان بدرخشیم.

    امیری مقدم گفت: در هشت سال گذشته مردم صدمات بسیاری‌ دیدند و فشارهای اقتصادی بسیاری بر آنان وارد شد؛ مدیران در این مدت فرصت ها را به خوبی درک‌ نکردند و ما آنها را از دست دادیم.

    استاندار کرمانشاه تأکید کرد: از حضور جوانان انقلابی و کارآمد در کنار مدیران استفاده خواهیم کرد و در مسیر رشد قرار خواهند گرفت که بخشی از فرآیند جانشین پروری و شایسته سالاری است و بی شک به جوانان اعتماد خواهیم کرد و این فرآیند انتقال تجربه می تواند به آینده سازان کشور کمک کند.  

    منبع: استانداری کرمانشاه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *