×

عشایر نقش بسزایی در رونق تولید و ایجاد اشتغال دارند

  • کد نوشته: 13917
  • ۲۷,شهریور ۱۳۹۸
  • 658 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بخشدار باینگان گفت: عشایر با تلاش در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش بسزا و انکارناپذیری در جامعه ایفا می‌کنند.
    عشایر نقش بسزایی در رونق تولید و ایجاد اشتغال دارند
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، محمد‌هادی زامیاد پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات عشایر منطقه باینگان که با حضور معاون امور عشایری استان کرمانشاه  و دهیاران روستاهای این بخش در بخشداری برگزار شد، به نقش عشایر در چرخه تولید ورونق اقتصادی اشاره کرد.

    بخشدار باینگان گفت: در سالی که مزین به نام رونق تولید است باید همه مسؤولان در راستای رفع مشکلات عشایر به عنوان تولید کنندگان اصلی جامعه تلاش و اقدام کنند.

    وی افزود: عشایر با تلاش در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش بسزا و انکارناپذیری در جامعه ایفا می‌کنند.

    بخشدار باینگان در ادامه خواستار تیغه‌زنی و آبرسانی به موقع راه‌های عشایری منطقه، تأمین سوخت آن‌ها و استقرار کامل مسؤول امور عشایری در باینگان شد.

    معاون امور عشایری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای تسهیل امور عشایر و رفع موانع آن‌ها، گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات عشایر و کمک به توانمندسازی آن‌ها بکار خواهیم گرفت.

    کاظمی افزود: برای آبرسانی و تأمین سوخت عشایر برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این راستا مشکلی نداریم‌.

    وی تصریح کرد: مسؤول امور عشایری باینگان سه روز هفته در باینگان و سه روز در جوانرود خواهد بود.

     در ادامه این نشست مقرر شد کوچ عشایر منطقه باینگان به مناطق قشلاقی از پانزدهم مهرماه آغاز و براساس این حضور نیز امور عشایری بستر و زمینه حضور عشایر را فراهم خواهد کرد.

    همچنین مقرر شد امور عشایری استان نسبت به تأمین آب و سوخت لازم برای عشایر براساس زمان‌بندی حضور عشایر در مناطق قشلاقی صورت پذیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *