×

عملیات گازرسانی به چهار روستای مرزی پاوه آغاز شد

  • کد نوشته: 18121
  • ۶,مهر ۱۴۰۰
  • 372 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: عملیات گازرسانی به چهار روستای مرزی شهرستان پاوه روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، سرپرست فرمانداری پاوه و جمعی از مقامات محلی آغاز شد.
    عملیات گازرسانی به چهار روستای مرزی پاوه آغاز شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم گفت: گاز رسانی به چهار روستای مرزی هانی گرمله ، دزاور ، کیمنه ، بیدرواز از توابع بخش نوسود با اعتبار ۲۱۶ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده و برآورد ما آن است به ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برسد.

    سیروس شهبازی با بیان اینکه طول اجرای شبکه ۳۷ کیلومتر است افزود: در اجرای پروژه ۶۴۰ علمک نصب خواهد شد و ٨۰۰خانوار این روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

    سرپرست فرمانداری پاوه نیز اضافه کرد: درصد برخورداری ۷۳ درصد خانوارهای شهرستان از نعمت می باشد که ۱۰ درصد در حال اجراء و ۱۰ درصد در مرحله پیمان سپاری است که با اتمام این پروژه این درصد به ۹۳ خواهد رسید.

    جلیل بالایی افزود: توپوگرافی منطقه ، گران بودن تجهیزات و عدم استقبال پیمانکاران در مناقصات از مهمترین دلایل کند بودن اجرای پروژه های گازرسانی در پاوه است.

    وی گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری پاوه از نعمت گاز بهره مند هستند و تاکنون ۱۱ هزار کنتور شهری نصب شده است.

    نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حوزه گازرسانی به روستاهای اورامانات از میانگین کشوری پایین تر بودیم اما از سال ۹۹ تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و در حال انجام است.

    آرش لهونی افزود: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۹۶ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای منطقه اورامانات هزینه می شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *