×

فرزاد نویدی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه معرفی شد

  • کد نوشته: 16411
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • 1236 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در آیینی از زحمات 30 ساله علی مولوی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه تقدیر و تجلیل به عمل آمد و فرزاد نویدی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه معرفی شد.
    فرزاد نویدی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه معرفی شد
  • به گزارش آوای باینگان در این مراسم که ظهر روز یکشنبه ۲۴ اسفند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از اهالی رسانه و روابط عمومی های استان برگزار شد، از ۳۰ سال خدمت علی مولوی در ایرنا که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر و فرزاد نویدی بعنوان سرپرست این خبرگزاری در استان معرفی شد.

    حسین خوش اقبال معاون استانداری کرمانشاه در این نشست صمیمی گفت: آقای مولوی فردی حرفه‌ای در امور رسانه‌ای است و طی سالها فعالیت صادقانه همواره بدنبال بیان حقیقت بوده و در رزوهای سخت با اطلاع رسانی صحیح و به موقع کمک خوبی به روشنگری در جامعه و توسعه استان کرده است.

    جلیل آهنگرنژاد نویسنده، شاعر و فعال رسانه‌ای استان کرمانشاه در این جلسه آقای مولوی را یکی از بهترین‌های استان در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: امروز که برنامه‌های کاربردی فضای رسانه‌ای را با چالش‌های جدیدی مواجه کرده است، آقای مولوی با داشتن یک تیم یک‌دست حرفه‌ای، ارزشمند و عالمانه در حوزه رسانه استان کار کردند.

    علی مولوی رییس پیشین ایرنا در کرمانشاه نیز با بیان اینکه ایرنای کرمانشاه از دفاتر فعال این خبرگزاری در کشور است، گفت: علاوه بر سایت خبرگزاری، فعالیتهای خوبی نیز در فضای مجازی داریم.

    وی گفت: فرزاد نویدی سرپرست جدید ایرنا در استان کرمانشاه از نیروهای توانمند این مجموعه است و مطمئنا با همکاری دیگر همکاران می تواند این مجموعه را به خوبی پیش ببرد.

    علی مولوی پس از ۳۰ سال فعالیت که حدود ۱۵ سال آن بعنوان رییس ایرنا در استان کرمانشاه بود به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

    فرزاد نویدی سرپرست جدید ایرنا در کرمانشاه اصالتا اهل شهر باینگان شهرستان پاوه بوده و در حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در ایرنا را دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *