×

فرماندار: امکان تعریض در معابر پاوه وجود ندارد

  • کد نوشته: 15724
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۶
  • 438 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه گفت: به دلیل شرایط توپوگرافی شهر پاوه و نبود فضای شهری، امکان تعریض خیابان‌ها در بسیاری از نقاط پرترافیک آن وجود ندارد.
    فرماندار: امکان تعریض در معابر پاوه وجود ندارد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در جلسه شورای ترافیک پاوه افزود: بیش از ۲۰۰ هکتار از شهر پاوه در حوزه میراث فرهنگی قرار دارد و محدودیت ها برای رفع ترافیک بیشتر شده است.


    وی تصریح کرد: جاده و مسیرهای منتهی به پاوه از سمت غربی تریلی رو نیست و حجم گسترده ای از ترافیک در خیابان‌های امام شافعی و امام خمینی به دلیل تردد تریلی ها در این خیابان‌ها است.

    فرماندار پاوه ادامه داد: جاده پاوه به نوسود برای تریلی ها خطرآفرین و خود تریلی ها نیز برای سایر خودروهای عبوری حادثه آفرین هستند و اداره کل گمرک باید سازوکاری را طراحی نماید که گره ترافیکی کمتری در پاوه به وجود بیاید.

    فرماندار پاوه اظهار داشت: به دلیل آنکه طرف عراقی ساعت ۱۰ صبح در مرز شوشمی آغاز به کار می کند مشکلات بسیاری در منطقه فراهم می شود که لازم است با آنها هماهنگی لازم صورت پذیرد تا آغاز به کار آنها زودتر انجام گیرد.

    ایده پور اضافه کرد: بیش از ۲۵۰ نفر از شهروندان پاوه ای به دلیل وجود ظرفیت کار در مرز شوشمی، خودرو سنگین خریداری کرده اند و ما باید به فکر آنها نیز باشیم.

    وی گفت: اقتصاد پاوه وابستگی کاملی به مرز دارد بنابراین ما باید هم مرز را داشته باشیم و هم ترافیک را کنترل کنیم.

    فرماندار پاوه با بیان اینکه خارج از موضوع مرز، مشکل ترافیک پاوه هم فنی است و بخصوص فرهنگی است، افزود: برخی از شهروندان طرح‌هایی برای رفع گره ترافیکی پاوه ارایه می کنند که بیشتر آنها فضای سبز شهری را هدف قرار می دهد که به همین دلیل اجرایی نیستند.


    ایده پور تاکید کرد: مهندسین شهری باید بیشتر به معادلات شهری و قواعد و قوانین ماده پنج توجه کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *