×

فرماندار جوانرود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است

  • کد نوشته: 18259
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۷
  • 415 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود گفت: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، اقتدار، عزت و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با تحول و ارتقای دانش روز در بخش‌های مختلف همواره نظم، آرامش، امنیت و آسایش خاطر عمومی را برای کشور به ارمغان آورده است.
    فرماندار جوانرود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی شهرستان جوانرود، افزود: امروز پلیس در طراز انقلاب با ولایتمداری، مردمی بودن، توان عملیاتی بالا و مجهز به دانش روز بیش از پیش در ارائه خدمات گسترده و ماموریت های مختلف به مردم تلاش می کند.

    وی با بیان اینکه در بخش های مختلف شاهد خدمات گسترده نیروی انتظامی هستیم، اظهار داشت: ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم است و این خصوصیات بارزی است که در نیروهای انتظامی وجود دارد.

    یوسفی با تقدیر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی شهرستان جوانرود یادآور شد: امروز به واسطه همدلی و هماهنگی اعضای شورای تامین و حضور پویا و به موقع نیروی انتظامی شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

    کشف ۹۷ درصد سرقت ها در شهرستان جوانرود

    فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود به خدمات و ماموریت های این نیرو در شهرستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۵۱۶  نوع خدمت، تعداد هشت هزار و ۷۵۰ عملیات، ۱۱ هزار و ۲۸ مورد خدمات راهنمایی و رانندگی، سه هزار و ۶۵۰ مورد سوء پیشینه، ۵۲ هزار و ۷۰۰ مورد اجرای طرح‌های پیشگیرانه بخشی از اقدامات پلیس این شهرستان در یک سال گذشته است.

    سرهنگ «هوشنگ مبارکی» با بیان اینکه جرائم خشن در شهرستان جوانرود نداشته است، افزود: ۹۷ درصد سرقت ها در این شهرستان کشف شده و اموال استراد و کشفیات مواد مخدر نیز ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *